Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΔΩΡΑ | 25 Μαρτίου 2018, 20:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η γνώση ΤΠΕ α΄επιπέδου δεν μοριοδοτείται γιατί θεωρείται προϋπόθεση επιλογής.Πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου. Μοριοδοτείται ΜΟΝΟ η γνώση β΄επιπέδου. Γνωρίζουν όμως οι νομοθετούντες ότι υπάρχουν εκπ/κοί που ενώ ήθελαν και ζήτησαν να επιμορφωθούν στο β' επίπεδο, το σύστημα ΔΕΝ τους το επέτρεπε; Γνωρίζουν άραγε ότι πολλοί εκπ/κοί που για διάφορους λόγους δεν μπόρεσαν να λάβουν κρατική πιστοποίηση α΄επιπέδου (πχ αποσπασμένοι στο εξωτερικό κλπ)και διαθέτουν αναγνωρισμένη πιστοποίηση από ιδιωτικούς φορείς, δεν έγιναν δεκτοί στο β' επίπεδο με αυτήν ακριβώς τη δικαιολογία; ότι δηλαδή ΔΕΝ διέθεταν κρατική πιστοποίηση στο α' επίπεδο; Με τέτοιες διατάξεις, όπως επίσης και η μη αναγνώριση του 2ου πτυχίου ΑΕΙ (επειδή λήφθηκε πριν την απόκτηση του πτυχίου διορισμού) πώς να προσδοκά κανείς δίκαιες κρίσεις; Όταν δημιουργείς άδικες συνθήκες πρόσβασης σε έναν διαγωνισμό, πώς μπορείς να έχεις ένα δίκαιο αποτέλεσμα; Εκτός κι αν όλα γίνονται για την εξυπηρέτηση κάποιου σκοπού που, φυσικά, καμία σχέση δεν έχει με την αξιοκρατία στην εκπαίδευση. Στο ίδιο έργο θεατές εδώ και χρόνια. Δυστυχώς!