• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμητρα Π.' | 25 Μαρτίου 2018, 20:53

    Οι Υπεύθυνοι/ες ΣΣΝ στηρίζουν ψυχοκοινωνικά και παιδαγωγικά τις σχολικές μονάδες όλου του νομού της οικείας Διεύθυνσης καθημερινά με συστηματικές παρεμβάσεις σε τάξεις σχολείων όλου του νομού, με συμμετοχή στις παιδαγωγικές συνεδριάσεις, κατ’ ιδίαν συναντήσεις με εκπαιδευτικούς, παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές/τριες και γονείς-κηδεμόνες. Συνεργάζονται με ένα ευρύ δίκτυο δημόσιων υπηρεσιών ψυχοκοινωνικής στήριξης και ασφάλειας (κέντρα ψυχικής υγείας, ΚΕΔΔΥ, Επιμελητές/τριες Ανηλίκων, Εισαγγελείς, υπηρεσίες ασφάλειας, κέντρα πρόληψης και αντιμετώπισης ψυχοκοινωνικών προβλημάτων, κέντρα κοινότητας και πλήθος άλλα), τις υπηρεσίες του οποίου αξιοποιούν προς όφελος των σχολικών μονάδων και παράλληλα συντονίζουν επιμορφωτικά προγράμματα για εκπαιδευτικούς και γονείς. Αναρωτιέμαι εάν υπάρχει άλλος θεσμός ή δομή που δουλεύει τόσο σκληρά και τόσο φιλότιμα, καθημερινά παρόντες και παρούσες ΣΕ ΟΛΕΣ τις σχολικές μονάδες, και μάλιστα χωρίς επίδομα θέσης. Αναρωτιέμαι εάν υπάρχει άλλος θεσμός ή δομή που να συνεργάζεται ετησίως με τόσους/ες συναδέλφους/ισσες και διευθυντές/ντριες για την επίλυση τόσων προβλημάτων και την προαγωγή τόσων ζητημάτων. Είναι άδικο η υπηρεσία αυτή να μην αναγνωρίζεται ως διδακτική. Πρέπει να αναγνωριστεί ως άσκηση διδακτικών καθηκόντων μέσα στη σχολική μονάδα. Είναι άδικο να μην αναγνωρίζεται ως διοικητική (και μάλιστα εξόφθαλμα άδικο, καθώς είναι οι μόνοι/ες Υπεύθυνοι/ες δομών που δεν τους αναγνωρίζεται). Είναι παράνομο και αντικανονικό, καθώς με βάση την Υπουργική Απόφαση 93008/Γ7/10.8.2012 που ανέλαβαν τις θέσεις τους, αυτές αναγνωρίζονται και ως διδακτική και ως διοικητική εμπειρία. Αναδρομικές αλλαγές είναι ολοκληρωτισμός. Είναι προκλητικό και αδιανόητο να μη συμπεριλαμβάνονται στον νέο Οργανισμό του ΥΠ-ΠΕΘ (εκτός από 15). Τελικά αυτήν τη στιγμή υπάρχουν ή δεν υπάρχουν ΣΣΝ στις Διευθύν-σεις Εκπαίδευσης εκτός από 15; Είναι κατάφωρα άδικο να μην αξιοποιείται η εμπειρία τους και οι δεξιότητές τους κατά τη στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.