Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ ΜΑΥΡΙΔΟΥ | 25 Μαρτίου 2018, 21:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα προγράμματα Πολιτιστικών, Περιβαλλοντικής Εκ/σης και Αγωγής Υγείας έδωσαν όλα αυτά τα χρόνια εξαιρετικά ερεθίσματα και μοναδικές εμπειρίες ζωής στο μαθητικό, εκπαιδευτικό αλλά και στο ευρύτερο συνδεδεμένο με το σχολείο κοινό τους(γονείς και κηδεμόνες, τοπική κοινωνία). Οργανώνονταν πάντα με επιστημονική πληρότητα, σεβόμενα την παιδαγωγική διαδικασία και αποτελούσαν για τους ανήσυχους εκπαιδευτικούς "τα παράθυρα στο φως" τόσο γι' αυτούς όσο και για τους μαθητές τους. Η συνεργασία με τους υπεύθυνους των προγραμμάτων είχε μόνο οφέλη να προσφέρει, ήταν πάντα υποστηρικτική, ακούραστη και εκπαιδευτικά γενναιόδωρη και πάντα μα πάντα αλληλεπιδραστική. Χρόνο με το χρόνο τα επιμορφωτικά σεμινάρια που οργάνωναν οι υπεύθυνοι σε τακτά χρονικά διαστήματα γίνονταν όλο και πιο πλούσια σε ερεθίσματα, υλικό και ιδέες, που όλοι εμείς με χαρά και ενθουσιασμό περιμέναμε να επιλεγούμε για να βρεθούμε κοντά τους αλλά και μαζί με άλλους εμπνευσμένους δασκάλους που μοιράζονταν τις ιδέες τους και υπήρχε αυτή η συνεχής "όσμωση" και ανταλλαγή των προβληματισμών που δυναμικά και σχεδόν μαγικά μετατρέπονταν σε υπέροχες προκλήσεις για δράσεις με τους μαθητές μας. Θεωρώ πως η κατάργηση αυτών των δομών θα αφήσει ένα πολύ μεγάλο και βαθύ κενό στην εκπαίδευση των μαθητών μας αλλά και σε μας τους ίδιους...