Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΔΉΜΗΤΡΑ | 25 Μαρτίου 2018, 21:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για πόσο ακόμα θα χτυπάτε την ειδική αγωγή; Το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να εφαρμόσει για μια ακόμη φορά εκπαιδευτική πολιτική της λιτότητας, επιχειρώντας να εξοικονομήσει πόρους σε δομές και προσωπικό παρουσιάζοντας τις επιλογές του με ωραιοποιημένα παιδαγωγικά αλλά γενικόλογα επιχειρήματα. Ως ΣΑΤΕΑ ζητάμε την απόσυρση του εν λόγω νομοσχεδίου, καθώς κρίνουμε ότι (και) για όλους τους παραπάνω λόγους δεν προσφέρει ρεαλιστική πρόταση για βελτίωση των υπαρχουσών συνθηκών του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά στην ουσία αποτελεί δούρειο ίππο για την εισαγωγή και την εφαρμογή της αξιολόγησης- αυτοαξιολόγησης.Στην Ελλάδα από το 2000 υπάρχουν πτυχιούχοι εκπαιδευτικοί Ε.Α. πού ακριβώς είναι οι ειδικότητα αυτή στη στελέχωση των νέων μονάδων.Υπάρχουν καταρτισμένοι πτυχιούχοι ΠΕ71/61 και δεν αναφέρονται πουθενα!!!Πώς είναι δυνατόν να μετράει η εξειδίκευση κι όχι η βασική σπουδή, δηλαδή αν εγώ κάνω εξειδίκευση στην ιατρική να με προτιμήσουν σε προκήρυξη του υπουργείου από έναν γιατρο?