Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΗ | 25 Μαρτίου 2018, 21:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα κριτήρια είναι χωρίς λογική και περιέχουν αντισυνταγματικές διατάξεις. Για παράδειγμα. 1. Τα κριτήρια είναι όμοια για κάθε θέση και δεν διαφοροποιούνται στη βάση των αρμοδιοτήτων και απαιτούμενων προσόντων κάθε θέσης. 2. Δεν αναγνωρίζεται ως διδακτική, η υπηρεσία των Σχολικών Συμβούλων, παρά το γεγονός ότι έχει χαρακτηρισθεί ως διδακτική με παλαιότερους νόμους, όπως 3467/2006 ή και πρόσφατους νόμους 4327/2015 επί ΣΥΡΙΖΑ 3. Μοριοδοτείται η άσκηση καθηκόντων ευθύνης του Σχολικού Συμβούλου στο επίπεδο του υποδιευθυντή σχολείου. Αποτελεί ντροπή για όποιους το σκέφθηκαν. Θέλουν να ταπεινώσουν τους Συμβούλους. Γιατί τέτοιο μίσος; 4. Μοριοδοτείται μόνο η διδακτική ενώ παραγνωρίζεται η γενικότερη εκπαιδευτική υπηρεσία. Γιατί ένας εκπαιδευτικός που αποσπάσθηκε στο ΙΕΠ ή σε κάποιο επιτελικό φορέα, είναι χειρότερος από ένα άλλο εκπαιδευτικό που όλη την υπηρεσιακή ζωή την πέρασε μόνο μέσα στο σχολείο. Πρέπει να τιμωρείται γι αυτό και να μην αναγνωρίζεται και να μοριοδοτείται η αποκτηθείσα πρόσθετη εμπειρία;