Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 25 Μαρτίου 2018, 21:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η παρ. 1 του άρθρου 22 να τροποποιηθεί αναφορικά με την πιστοποιημένη γνώση ΤΠΕ. Θεωρώ ότι η πιστοποιημένη γνώση Τ.Π.Ε. Α΄ επιπέδου, όπως γίνεται και με τους άλλους τίτλους σπουδών ή προσόντα που δεν απαιτούνται για τον διορισμό, θα πρέπει να μοριοδοτούνται και όχι να θεωρούνται απαραίτητη προϋπόθεση. Είναι γνωστό ότι η συμμετοχή στα προγράμματα επιμόρφωσης ΤΠΕ για τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας γινόταν μετά από κλήρωση, καθότι ο αριθμός των θέσεων, σε σχέση με αυτόν των αιτήσεων, ήταν πολύ μικρότερος. Σε αυτοί την περίπτωση οι ‘άτυχοι’, θα αποκλειστούν από το δικαίωμα επιλογής σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης; Επιπλέον, το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Λογοθεραπευτές, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Ψυχολόγοι, κλπ) που εργάζονται στα ΚΕΔΔΥ δεν είχαν πρόσβαση στο περιβάλλον του Πληροφοριακού Συστήματος, προκειμένου να αιτηθούν για επιμόρφωση ΤΠΕ, καθότι δεν υπηρετούσαν σε σχολικές μονάδες. Τι πρόβλεψη υπάρχει για αυτούς; Αποκλείονται και αυτοί από το δικαίωμα επιλογής σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης;