Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 45 – Μεταβατικές και λοιπές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 25 Μαρτίου 2018, 21:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ • Η μέχρι τώρα λειτουργία των ΚΕΔΔΥ στηρίζονταν στην διεπιστημονική προσέγγιση του κάθε μαθητή, και στη συνέχεια συντάσσονταν γνωμάτευση από όλη την διεπιστημονική ομάδα. • Κάθε ειδικότητα έκανε τη δική της αξιολόγηση σύμφωνα με την επιστημονική του γνώση και εξειδικευμένα διαγνωστικά εργαλεία. • Στην προτεινόμενη δομή του Κ.Ε.Σ.Υ., δεν υπάρχει πουθενά ο όρος διεπιστημονική αξιολόγηση και διάγνωση που να οδηγεί σε γνωμάτευση και διαμόρφωση εξειδικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος. • Πως λοιπόν τα ΚΕΣΥ θα οδηγηθούν σε μία ολοκληρωμένη διεπιστημονική προσέγγιση και διεπιστημονική παρέμβαση; • Πως θα συντάσσεται η γνωμάτευση (αν συντάσσεται) χωρίς να χρησιμοποιούνται διαγνωστικά εργαλεία που να είναι έγκυρα; • Πως μπορούν να διαγνωστούν τα ψυχικά, ψυχοκοινωνικά και δυσλειτουργικά προβλήματα των παιδιών χωρίς τη συμμετοχή στις διεπιστημονικές ομάδες παιδοψυχίατρων; • Αν τα ΚΕΣΥ δεν έχουν ρόλο διάγνωσης, πως και από ποιόν θα σχεδιάζονται και θα υλοποιούνται οι εκπαιδευτικές και ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις; • Αρκεί άραγε η διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών χωρίς να αξιολογηθεί ο βαθμός και η έκταση της ανάγκης και χωρίς να διαγνωστεί η αιτία που προκαλεί αυτή τη δυσλειτουργία; • Μπορεί να εξαλειφθεί το αποτέλεσμα της δυσλειτουργίας χωρίς να συνδεθεί με την αιτία και χωρίς να βελτιωθεί η λειτουργικότητα του μαθητή; • Ποια μπορεί να είναι τα διερευνητικά εργαλεία που μπορεί να οδηγήσουν σε ασφαλή αξιολογικά στοιχεία και πως θα συντάσσεται το τελικό πόρισμα; Ως έκθεση αποτελούμενη από ατομικές άλλες εκθέσεις των μελών του ΚΕΣΥ; • Πως θα γίνει αποτελεσματική η συνεργασία μεταξύ του ΚΕΣΥ, των εκπαιδευτικών και των ΕΔΕΑΥ ως προς τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης ( Ε.Π.Ε) όταν το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει τα μέλη των ΚΕΣΥ ως σύνολο και όχι ως διαφορετικές ειδικότητες; • Ποιος θα έχει την ευθύνη της επιστημονικής καθοδήγησης του ΕΕΠ των ΚΕΣΥ αλλά και των ΣΜΕΑΕ, όταν δεν προβλέπεται η στελέχωση της επιτελικής δομής που είναι το ΠΕΚΕΣ από τις αντίστοιχες ειδικότητες; • Πως θα καλυφθούν οι ανάγκες των ΚΕΣΥ με ΕΕΠ όταν ήδη προβλέπεται στις περισσότερες ειδικότητες αριθμός μικρότερος από τον αριθμό των προβλεπόμενων ΚΕΣΥ;