Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Νάστος | 25 Μαρτίου 2018, 21:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μόλις διάβασα μια ανάρτηση συναδέλφου που ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ το διδακτορικό ως προαπαιτούμενο για την επιλογή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, ενώ ταυτόχρονα ΕΠΙΚΡΙΝΕΙ τον ορισμό ως προαπαιτούμενου του πιστοποιητικού γλωσσομάθειας. Και αναρωτιέμαι: Ποιος άραγε κατάφερε να ολοκληρώσει διδακτορικές σπουδές χωρίς γλωσσομάθεια; Διότι ακόμη και το θέμα “Ελληνική μαγειρική του μεσοπολέμου” οφείλει να τεκμηριωθεί και με ξενόγλωσσα συγγράμματα ακαδημαϊκών μελετητών ή, έστω περιηγητών!!!