Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη Dora | 29 Νοεμβρίου 2010, 20:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το έργο του Μέντορα, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να καλύψει τα κενά που μπορεί να προκύπτουν από το περιεχόμενο σπουδών του βασικού πτυχίου. Για να είναι αποτελεσματικός ένας τέτοιος θεσμός, θα πρέπει να συνοδεύεται και από παράλληλη αλλαγή του περιεχομένου των βασικών σπουδών ( πρακτικές ασκήσεις, υποχρεωτικά μαθήματα παιδαγωγικών, ψυχολογίας και διαχείρισης σχολικής τάξης). Η διδακτική εμπειρία σαφώς, είναι σημαντική, απ΄την άλλη, όμως, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι εκπαιδευτικοί που θεωρητικά έχουν πολλά χρόνια διδακτικής εμπειρίας συνήθως, αυτά είναι πλασματικά. Για παράδειγμα τα χρόνια αποσπάσεων σε γραφεία και διευθύνσεις θεωρούνται διδακτικός χρόνος. Φοβάμαι πολύ, ότι για μια ακόμη φορά Προϊστάμενοι, διευθυντές και ένα σωρό παρατρεχάμενοι θα αναλάβουν ρόλο μέντορα, με κύριο στόχο τις όποιες οικονομικές απολαβές και ο θεσμός θα καταρρεύσει όπως , έγινε και με την εισαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.