Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Σταματάκης Γιώργος | 25 Μαρτίου 2018, 21:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μεγάλο πλήθος σχολίων από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και των δύο βαθμίδων έχει αναδείξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της συνεισφοράς των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στο σύγχρονο σχολείο. Η συμμετοχή μας σ' αυτόν τον καταιγισμό σχολίων δεν είναι τυχαία. Όλοι εμείς που δουλεύουμε στο σχολείο και μοχθούμε για την ομαλή λειτουργία του ολοένα αυξανόμενου ψηφιακού εξοπλισμού του, νιώθουμε ευγνωμοσύνη γι' αυτούς τους ανθρώπους που, συχνά με μόνο μέσο την τεχνογνωσία τους, μας έχουν βοηθήσει να επιτύχουμε τους στόχους μας. Ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω στην εισαγωγή των τεχνολογιών ανοιχτού λογισμικού στα σχολεία που θα ήταν ανέφικτη χωρίς την υποστήριξη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Το συνολικό κέρδος για το Δημόσιο είναι ανυπολόγιστο. Τι πρέπει να γίνει; Ακούστε τις προτάσεις των ίδιων των ανθρώπων που τα στελεχώνουν. Γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα μας τι χρειάζεται για να ενισχυθεί το έργο τους και να επιτύχουν στον σκοπό τους. Αυτό που σίγουρα δεν χρειάζονται είναι η ενσωμάτωση τους σε ένα γραφειοκρατικό μηχανισμό που δεν κατανοεί, δεν οραματίζεται και δεν αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του σύγχρονου σχολείου.