Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Βασιλοπούλου Α. | 25 Μαρτίου 2018, 21:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αφού η συντακτική ομάδα αποφάσισε να βάλει προϋποθέσεις, πιστοποιημένης γνώση Τ.Π.Ε. Α΄ επιπέδου, και γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 προς αποφυγή παρεξηγήσεων θα πρέπει να συμπληρώσει:σύμφωνα με το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β’ Τεύχος ΑΣΕΠ 7/15.02.2017.Αν διαβάσει κανείς το Άρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) όπου περιγράφεται η Αποστολή των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και οι Αρμοδιότητες του και μάλιστα σε 2 σελίδες, θα δει ότι για τη θέση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου απαιτούνται σπουδές υψηλού επιπέδου. Θα περίμενε προαπαιτούμενο να ήταν τουλάχιστον η κατοχή Διδακτορικού. Για δε τους Περιφερειακούς και Δ/ντές Εκπαίδευσης τουλάχιστον θητεία Δ/ντή σχολείου.