Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο θεσμός του μέντορα είναι ακόμη μια προσπάθεια μέσω της οποίας επιχειρείται η πειθάρχηση και χειραγώγηση του νέου εκπαιδευτικού στις κατευθύνσεις της εκάστοτε κυρίαρχης εκπαιδευτικής πολιτικής. Είναι μαζί με τη λεγόμενη "αυτοαξιολόγηση" μια πολύ ύπουλη προσπάθεια υποταγής του νέου εκπαιδευτικού, που από την πρώτη στιγμή θα εμπεδώσει το ρόλο του υποτακτικού που θα τρέμει μπροστα στην κρίση του μέντορα αφού από αυτήν θα εξαρτάται η μονιμοποίηση του. Το εκπαιδευτικό κίνημα έχει απορρίψει, μέσα από τις συλλογικές του διαδικασίες,τόσο το θεσμό της "αυτοαξιολόγησης" όσο και του "μέντορα" οπότε άδικα κάνετε τον κόπο και τον βάζετε σε "διαβούλευση" γιατί στην πράξη κανείς εκπαιδευτικός δεν θα δεχθεί αυτό το ρόλο.