Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Χριστίνα Κ. | 25 Μαρτίου 2018, 22:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο αριθμός των θέσεων Συντονιστών είναι πολύ μικρός σε σχέση με τον αριθμό των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Κακώς υπάρχει ο όρος “Ενταξιακή Εκπαίδευση” στον κλάδο Ειδικής Αγωγής μιας και οι δύο κλάδοι είναι διαφορετικοί. Να αναγραφεί συγκεκριμένο ΠΕ για τους Συντονιστές Ειδικής Αγωγής. Η μη αναγραφή συγκεκριμένου ΠΕ αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να καλυφθούν θέσεις από άτομα χωρίς καθόλου σπουδές στην ΕΑΕ. Να προστεθούν θέσεις Συντονιστών ΕΕΠ και ΕΒΠ.