Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Βασιλοπούλου Α. | 25 Μαρτίου 2018, 22:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως γενική παρατήρηση. Τα κριτήρια επιλογής είναι ανακόλουθα του Άρθρου 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) όπου περιγράφεται η Αποστολή των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και οι Αρμοδιότητες και μάλιστα σε 2 σελίδες. Η θέση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου σύμφωνα με τα αναφερόμενα απαιτεί σπουδές υψηλού επιπέδου. Η προβλεπόμενη μοριοδότηση (άρθρο 24,2,α) οι τίτλοι σπουδών δίνουν κατ’ ανώτατο όριο 9 μονάδες. Mε Διδακτορικό και 1ο μεταπτυχιακό, υπερκαλύπτονται και επιπλέον δεν προσμετρούνται 0,5 μόρια. Κάθε τίτλος ή πτυχίο που αναφέρεται στο άρθρο είναι αυτόνομο, φέρει τα ειδικά επιστημονικά δικά του χαρακτηριστικά, έχει τη δική του βαρύτητα και το δικό του χρόνο κτήσης. Δεν μπορούν να γίνουν συνδυασμοί πτυχίων ή συμψηφισμοί. Πρέπει να επανεξεταστεί το όριο των 9 μονάδων ή να απαλειφθεί. Γενικά πρέπει να μην ισχύσει ο κόφτης στις επιμέρους ομάδες κριτηρίων. O νόμος 3848/2010 παρείχε πιο ξεκάθαρη εικόνα ως προς κριτήρια μοριδότησης. Προτείνεται: αα) Διδακτορικό δίπλωμα: 6 μονάδες. Δεύτερο διδακτορικό δίπλωμα μοριοδοτείται με 2 μονάδες. Σε περίπτωση υποψηφίου που έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα. Αιτιολόγηση: To Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης είναι προαπαιτούμενο για τη συνέχιση Διδακτορικής Διατριβής ββ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 3 μονάδες. γγ) Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 1,5 μονάδες. δδ) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. : 3 μονάδες. εε) Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης: 1,5 μονάδες. Διδακτορικό δίπλωμα ή μεταπτυχιακός τίτλος δίπλωμα ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών που ήταν αναγκαίο προσόν για διορισμό δεν μοριοδοτείται. Όλοι οι τίτλοι σπουδών που πιθανά να διαθέτουν οι υποψήφιοι αναδεικνύουν την προσωπική ανάγκη για επιπλέον σπουδές ακολουθώντας το μοντέλο της Δια βίου Μάθησης. Aναδεικνύουν το προφίλ του κάθε υποψηφίου δείχνοντας όχι στασιμότητα αλλά επικαιροποίηση των γνώσεων και ευρεία γκάμα δεξιοτήτων που είναι ζητούμενα με βάση το Άρθρο 04. για τη θέση Συντονιστή. Για αυτό πρέπει να μοριοδοτηθούν αυτόνομα. Κοινό χαρακτηριστικό σ’ όλα τα Π.Δ και νόμους για την Επιλογή Στελεχών στην Εκπαίδευση, είναι η μοριοδότηση της μετεκπαίδευσης (Διδασκαλείο εκπαίδευσης) που εμφανίζεται μάλιστα και αυξημένη. Η μοριοδότηση κρίνεται πολύ υψηλή αν λάβουμε υπόψη ότι ο θεσμός καταργήθηκε το σχολικό έτος 2011-2012, αποτελεί επιμόρφωση και ότι οι ειδικότητες που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπ/ση δεν τον κατέχουν. Όσον αφορά στη θέση του Συντονιστή δεν επηρεάζει ως κριτήριο αξιολόγησης. Επηρεάζει όμως τις θέσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, Διευθυντών Εκπαίδευσης και Περιφερειακών Διευθυντών. Σύμφωνα με τον νόμο Ν.Δ. 1222/1972, (άρθρο 6) που ποτέ δεν λήφθηκε υπόψη το η μετεκπαίδευση αυτή του Διδασκαλείου, εκτός της επιμορφωτικής της διάστασης έχει και αυτήν της εξομοίωσης των πτυχίων. «Το πτυχίο που χορηγείται, έπειτα από πτυχιακές εξετάσεις, στους μετεκπαιδευόμενους των τριών πρώτων τμημάτων μετεκπαίδευσης (δασκάλων. Νηπιαγωγών, ειδικής αγωγής) λογίζεται, με συνυπολογισμό και της διετούς φοίτησης στην Παιδαγωγική Ακαδημία, ως πτυχίο τετραετούς μεταγυμνασιακής εκπαίδευσης και ως πτυχίο Ανώτατης εκπαίδευσης, σύμφωνα με την αριθ. 335/1979 Απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών΄». Σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ν. 2327/1995 (παρ.6) «σε όσους περατώνουν με επιτυχία το διετή κύκλο της μετεκπαίδευσης στο Μ.Δ.Δ.Ε. χορηγείται δίπλωμα διετούς μετεκπαίδευσης στις επιστήμες της αγωγής». (παρ.7) «οι κάτοχοι του τίτλου της προηγούμενης παραγράφου έχουν όλα τα δικαιώματα των πτυχιούχων των παιδαγωγικών τμημάτων των Α.Ε.Ι., εκτός από την περίπτωση της εγγραφής υποψηφίων στους πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης». Γιατί λοιπόν μοριοδοτείται ως κάτι το εξαιρετικό, παράγοντας ανισότητα μεταξύ των εκπαιδευτικών που έχουν πτυχίο παιδαγωγικών τμημάτων αλλά και αυτών που επί πλέον κατέχουν δεύτερο πτυχίο και μεταπτυχιακό τίτλο; (Master). α) Διοικητική εμπειρία: 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: αα) Άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Διεύθυνσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ - θέση παρέδρου επί θητεία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, θέση Συμβούλου Α΄, Β΄ Γ΄, & Εισηγητή του ΙΕΠ.: 1 μονάδα ανά έτος και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.