Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΤΣΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ | 25 Μαρτίου 2018, 22:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΕΙΦΟΡΙΑ Ή ΜΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ; Η επιστημονική επάρκεια των εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει ως Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων, Σχολικών Δραστηριοτήτων έχει επιτευχθεί με ένα μεγάλο αριθμό ωρών εκπαίδευσης σε ειδικά, θεματικά σεμινάρια που απευθύνονταν ειδικά για αυτούς. Αυτό εκφράζεται σε οικονομικό κόστος που δαπανήθηκε από το ελληνικό κράτος, την Ε.Ε. ( τα περισσότερα ήταν από Ευρωπαϊκά κονδύλια) αλλά και από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Αυτή η επάρκεια αξιοποιήθηκε για πολλά χρόνια για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών που υλοποιούσαν πολύμηνα προγράμματα, βάση των εκάστοτε εγκυκλίων περί σχεδιασμού και υλοποίησης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και για την διοργάνωση επιμορφωτικών δράσεων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους με την συνεργασία Α.Ε.Ι., με ειδικούς επιστήμονες, με δημόσιους φορείς, με Κ.Π.Ε. κ.α. ανάλογα με τις θεματικές των προγραμμάτων (όπως αποδεικνύουν τα απολογιστικά στοιχεία που κατατίθενται κάθε χρόνο και τα οποία δεν λάβατε καθόλου υπόψιν σας ). Ακόμη, αξιοποιήθηκε στον θεσμό των Θεματικών εβδομάδων που ζητήθηκε να υποστηριχτεί και υποστηρίζεται από τους Υπευθύνους των Διευθύνσεων Οι νέες δομές όχι μόνο ακυρώνουν αυτή την εμπειρία αλλά τιμωρούν τους Υπεύθυνους αποκλείοντας τους από κάθε νέα θέση που μπορούν να υποστηρίξουν με την μοριοδότηση μέχρι 2 μόρια για διδακτικό έργο (το οποίο προέβλεπε η Υ.Α. με την οποία τοποθετήθηκαν το 2012). ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ των Δ/ΝΣΕΩΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΤΑ Κ.Ε.Α. Από το 2011 η αντικατάστασή των Υπευθύνων ΑΥ, ΠΕ και ΠΘ των Διευθύνσεων από έναν Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων στις περισσότερες Διευθύνσεις, που ανέλαβε το βάρος και των τριών θεματικών δημιούργησε ένα πλήγμα στο θεσμό. Χωρίς κανένα επίδομα, προστέθηκε φόρτος υποχρεώσεων και εργασιών ο οποίος διαχειρίσθηκε από τους ίδιους με κατανόηση εξαιτίας της αναγκαιότητας ύπαρξης του θεσμού και των οικονομικών προβλημάτων που βιώνει η χώρα. Τώρα το ίδιο έργο, και χωρίς την σχετική εμπειρία, καλούνται να υποστηρίξουν οι 4 εκπαιδευτικοί των Κ.Ε.Α. διατηρώντας τα ήδη υπάρχοντα καθήκοντα. Ο ρόλος του Υπευθύνου είναι να βρίσκεται στο μισό χρόνο υπηρεσίας του μέσα στις σχολικές μονάδες για να συνομιλεί και να παροτρύνει τους εκπαιδευτικούς, να γνωρίζει τις εκπαιδευτικές ανάγκες της εκάστοτε μαθητικής ομάδας κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος που εκπονείται και να τις υποστηρίζει. Πως μπορεί το Κ.Ε.Α. που βρίσκεται σε απομακρυσμένες περιοχές να υποστηρίξει «εξ αποστάσεων» το ρόλο των Υπευθύνων, διατηρώντας παράλληλα το δικό του εκπαιδευτικό έργο; Πως θεωρείτε ότι μπορούν ‘εξ αποστάσεως’ να εκπαιδευτούν οι μαθητές μας για τους στόχους της UNESCO για την Αειφόρο Ανάπτυξη μέχρι το 2030 (Ατζέντα 2030), όταν η εμπειρία δείχνει ότι η βιωματική προσέγγιση είναι η καταλληλότερη ; Γιατί αποκλείετε την ίδρυση Γραφείων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΓΕΑ), να λειτουργούν στην έδρα κάθε Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και να έχουν σύνδεση με το οικείο ΚΕΑ; Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων (πρώην Υπεύθυνη Π.Ε. ) Δ.Δ.Ε. ΕΒΡΟΥ ΣΟΦΙΑ ΤΣΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕ04.04