• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΧΑΡΗ' | 25 Μαρτίου 2018, 22:17

    Για δομές ΕΑΕ, όπου δεν υπάρχει σε αντίστοιχο βαθμό με τη Γενική Εκπαίδευση έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό από το ΥΠΠΕΘ, πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για “δεξαμενή” τέτοιου υλικού, προκειμένου να υποστηριχτεί η διαφοροποίηση, η προσαρμογή ή η εξατομίκευση του εκπαιδευτικού υλικού, με έμφαση στη χρήση τρισδιάστατου εποπτικού υλικού (λ.χ. ανάγλυφοι χάρτες, φιλικά υλικά για μαθητές με ανάγκη για συγκεκριμένα αισθητηριακά ερεθίσματα). Δεν αρκεί μόνο η μετατροπή των βιβλίων και η ανάρτηση του λογισμικού στο prosvasimo, καθώς οι ανάγκες για δημιουργία πρωτότυπου υλικού είναι μεγάλες.