Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ Χ. | 25 Μαρτίου 2018, 22:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το 2003 ιδρύθηκαν στις Δ.Δ.Ε. τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με σκοπό την υποστήριξη των Σχολικών και Διοικητικών Μονάδων των Διευθύνσεων. Κάποια στιγμή στην δικαιδοσία τους εντάχθηκε και η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά & Διοικητικές Μονάδες). Κάποιος εξοπλισμός υπήρξε το 2004 κα από τότε τίποτα. Παρόλα αυτά τα τηλέφωνα των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. χτυπάνε συνέχεια κάθε μέρα για Τεχνική Υποστήριξη, συμβουλές και ότι άλλο χρειάζεται. Υπάρχουν μέρες που κάποιες Σχολικές Μονάδες δεν μπορούν να πιάσουν γραμμή. Το Εργαστήριο είναι πάντα γεμάτο ΗΥ προς επισκευή και τα προβλήματα ποτέ δεν σταματούν. Φυσικά ανανέωση του εξοπλισμού για χρήση του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. δεν έγινε ποτέ αλλά ούτε και προβλεπόταν. Παρόλα αυτά, κανένας δεν παραπονιόταν Το προσωπικό του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. προσπαθούσε να εξυπηρετήσει και οι Σχολικές Μονάδες περίμεναν την σειρά τους. Θα πρέπει να τονιστεί ότι το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. δεν επισκευάζει μόνο ΗΥ. Φροντίζει για την σύνδεση των Μονάδων στο Διαδίκτυο (αποτελεί ενδιάμεσος μεταξύ Μονάδων & ΠΣΔ) και παρέχει συμβουλές για οτιδήποτε χρειαστεί. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις επιμορφώσεις που συμμετέχει. Το Υπουργείο είναι ενήμερο για όλες αυτές τις Δράσεις και τα προβλήματα των Σχολικών Μονάδων αφού στο τέλος κάθε Σχολικής Χρονιάς γίνεται Έκθεση από το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. σε αυτό. Χρειάζεται να υπάρχει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. αυτόνομο όπως είναι τώρα; Πρέπει να έχει αρκετό προσωπικό να τους εξυπηρετεί όλους; Θέλει ανανέωση ο εξοπλισμός του; Όλη η εμπειρία τόσων χρόνων όλου του Προσωπικού του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. θα πάει χαμένη; Κάποιος εκεί ψηλά θα πρέπει να αναρωτηθεί.