Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Αλμπάνης Γεώργιος | 25 Μαρτίου 2018, 22:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πρόταση κατάργησης των ΠΛΗΝΕΤ προφανώς προέρχεται από ανθρώπους που δεν έχουν καμμία επαφή με τη συντήρηση των εργαστηρίων Πληροφορικής των σχολείων. Οι εκπαιδευτικοί που στελεχώνουν τα ΠΛΗΝΕΤ, συνήθως έχουν άριστη τεχνική κατάρτιση και προσφέρουν εργασίες συντήρησης - επιδιόρθωσης υπολογιστών και εγκατάστασης προγραμμάτων (ιδιαίτερα ελεύθερου λογισμικού) σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ. Αν οι εργασίες αυτές ανατεθούν σε ιδιώτες (αφού οι υπεύθυνοι εργαστηρίων Πληροφορικής δεν έχουν καμμία τέτοια υποχρέωση) θα υπάρχει τεράστια σπατάλη πόρων (κυρίως οικονομικών) από τις Σχολικές Επιτροπές. Η ελάττωση προσωπικού των ΠΛΗΝΕΤ, που επιδιώκεται προφανώς για εξοικονόμηση προσωπικού στα σχολεία, θα οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα αφού θα προκαλέσει αύξηση των δαπανών για τη συντήρηση των εργαστηρίων. Αν πρόκειται να δημιουργηθεί μια νέα δομή τουλάχιστον ας στελεχωθεί από περισσότερους εκπαιδευτικούς, αφού είναι αστείο να μιλάμε για υποστήριξη όλων των σχολικών μονάδων ενός Νομού από έναν άνθρωπο!!! Πρέπει επιτέλους να σταματήσει η υποβάθμιση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση... Αυτά προβλέπει η Ευρωπαϊκή Ένωση;