Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 12 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.)Σχόλιο του χρήστη Χριστίνα Τ | 25 Μαρτίου 2018, 22:20
1) Δεν αναφέρεται με σαφήνεια ο αριθμός των στελεχών του ΚΕΑ και ειδικά αν προβλέπεται κάποιος τρόπος κάλυψης των αναγκών των εκπαιδευτικών/μαθητών κάθε περιοχής με βάση τον αριθμό των υλοποιηθέντων προγραμμάτων των προηγούμενων ετών (συνολικά και για τις 3 δράσεις ΑΥ ΠΕ & ΠΘ). 2)Με ποιο τρόπο το ΚΕΑ θα λαμβανει γνώση για τα προγράμματα σχεδια δράσης που θα υλοποιούνται; Θα υπάρχει κάποια συσχέτιση ή απλώς το ΚΕΑ θα οργανώνει την υλοποίηση επισκέψεων στο χώρο του ή και στα σχολεία ανεξάρτητα από τις δράσεις των σχολείων; Με ποιο τρόπο θα επιλέγει το ΚΕΑ σε ποια σχολεία (α/θμιας και β/θμιας) θα επισκέπτεται, υποστηρίζει και θα υλοποιεί μεμονωμένα ημερήσια προγράμματα; 3) Πόσα προγράμματα θα υποχρεούται να έχει στο προγραμματισμό του το ΚΕΑ; θΑ είναι ισομερώς κατανεμημένα σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια; Αντιστοίχως μεταξύ των τριών θεματικών(ΑΥ ΠΕ & ΠΘ); 4) Θα υπάρχει κάποιος έλεγχος σχετικά με το κατά πόσο τα προγράμματα που σχεδιάζει και υλοποιεί το ΚΕΑ καλύπτουν τις θεματικές των προγράμματων δράσεων που υλοποιούνται στα σχολεία; Πότε θα δημιουργηθούν αυτά τα προγράμματα με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων; Θα εφαρμόζονται τα ήδη υπάρχοντα; 5) Οι επιμορφωτικές δράσεις (σεμινάρια ημερίδες κλπ) του ΚΕΑ θα οργανώνονται με βάση τις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της περιοχής και των αντίστοιχων βαθμίδων εκπαίδευσης; Προφανώς οι ανάγκες νηπιαγωγών και καθηγητών ΕΠΑΛ δεν ταυτίζονται...Με ποιο τρόπο θα γίνεται η ανίχνευση των μορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών; Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν ενεργό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία; 6) Είναι εφικτό τα 4 μέλη του ΚΕΑ να εκτελούν ταυτόχρονα διοικητικό, εκτελεστικό (προγράμματα εντός και εκτός ΚΕΑ) επιμορφωτικό, ερευνητικό όπως αναφέρεται και υποστηρικτικό ρόλο; Επίσης θα σχεδιάζουν και νέα προγράμματα; Με τι ρυθμό; 7)Την ενημέρωση/υποστήριξη εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα κατά την υλοποίηση των προγραμμάτων θα την αναλάβει το ΚΕΑ;Εάν ναι με ποιο τρόπο; 8)'Εως και σήμερα οι εκπαιδευτικοί μπορούσαν να απευθυνθούν στις διευθύνσεις εκπαίδευσης (υπεύθυνοι δράσεων) με σκοπό την εύρεση του κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και με τη στοχοθεσία του προγράμματός που οι ίδιοι είχαν σχεδιάσει. Το υλικό δανείζονταν σε έντυπη και ψηφιακή μορφή. Με ποιο τρόπο θα γίνεται αυτή η υποστήριξη πλέον; Τι θα γίνει όλο αυτό το έντυπο υλικό (τίτλοι βιβλίων, εκπαιδευτικά πακέτα κλπ) που βρίσκονται στις διευθύνσεις; Υπάρχει κάποια πρόβλεψη;