Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Μ. | 25 Μαρτίου 2018, 22:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα κριτήρια επιλογής με βάση το παρόν άρθρο του Σχεδίου Νόμου παρουσιάζουν πολλές αντιφάσεις: ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ 1. Τα κριτήρια είναι όμοια για κάθε θέση ΣΤΕΛΕΧΏΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και δε διαφοροποιούνται στη βάση των αρμοδιοτήτων και των απαιτούμενων προσόντων κάθε θέσης. 2. Δεν αναγνωρίζεται ως διδακτική, η υπηρεσία των Σχολικών Συμβούλων, παρά το γεγονός ότι έχει χαρακτηρισθεί ως διδακτική με παλαιότερους νόμους, όπως 3467/2006 ή και πρόσφατους νόμους 4327/2015 (υπάρχει η σχετική νομολογία). 3. Μοριοδοτείται η άσκηση καθηκόντων ευθύνης του Σχολικού Συμβούλου στο επίπεδο του υποδιευθυντή σχολείου (σαφέστατα και ο υποδιευθυντής έχει σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας). Σε ιεραρχικό επίπεδο και με βάση το οργανόγραμμα του Υπουργείου και την προκήρυξη των σχετικών θέσεων ευθύνης, με ποιο σκεπτικό έγινε αυτή η εξίσωση - ισοπέδωση;;;; 4. Μοριοδοτείται μόνο η διδακτική, ενώ παραγνωρίζεται η γενικότερη εκπαιδευτική υπηρεσία, όχι μόνο σε σχολικούς συμβούλους, αλλά και σε προσοντούχους και ιδιαίτερα καταρτισμένους εκπαιδευτικούς που αποσπάσθηκαν για παράδειγμα στο ΙΕΠ ή σε κάποιο επιτελικό φορέα - Ευρωπαϊκά Προγράμματα, Διεύθυνση Σπουδών πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (νομικό τμήμα, επιστημονική καθοδήγηση, ευρωπαϊκά προγράμματα), Διευθύνσεις Εκπαίδευσης-. ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ Στο 3. β ββ) Επειδή Οι σχολικοί σύμβουλοι είναι μέσα στα σχολεία, "μπαίνουν στην τάξη",πραγματοποιούν δειγματικές διδασκαλίες, επιμορφώνουν τους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας τους. Πρόταση το ββ) του 3.β. του άρθρου 24 να διαμορφωθεί ΩΣ ΕΞΗΣ. ββ) Διδακτική υπηρεσία υπό την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου ή Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, του Προϊστάμενου Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων, του υπευθύνου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγείας ή πολιτιστικών θεμάτων ή σχολικών δραστηριοτήτων, του υπεύθυνου και των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε ΚΕ.ΣΥ.Π., ΓΡΑ.Σ.Ε.Π., ΓΡΑ.ΣΥ., Ε.Κ.Φ.Ε., ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Σ.Σ.Ν., του υπευθύνου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών ή Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, του Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων, του υπευθύνου σχολικών βιβλιοθηκών, οι οποίες λειτούργησαν στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση» (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.), καθώς και του Διευθυντή και Υποδιευθυντή Ι.Ε.Κ.: 1 μονάδα για κάθε έτος πέραν των 10 ετών υπηρεσίας και έως 10 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.