Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Βασιλική | 25 Μαρτίου 2018, 22:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά την ταπεινή γνώμη μου και ως εκπαιδευτικός είκοσι ετών στην υπηρεσία, είναι απαραίτητο η ανάθεση θέσης ευθύνης στις καινούριες δομές να γίνει σε εκπαιδευτικό προσωπικό που να έχει διδακτική προϋπηρεσία και στην δευτεροβάθμια και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.Τα προβλήματα της δευτεροβάθμιας και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι ποικίλα και διαφορετικής φύσεως. Πως θα αντιμετωπιστούν χωρίς γνώση,προϋπηρεσία και εμπειρία? Εως σήμερα, υφίσταται θέση σχολικού συμβουλου π.χ. πληροφορικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς προηγούμενη διδακτική εμπειρία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η ύπαρξη ενός διδακτορικού και μόνο ήταν αρκετό για την θέση. Είναι βασικά τα προσόντα αλλά να είναι σχετικά με το αντικείμενο της δουλειάς και του εκπαιδευτικού έργου. Η επιστημονική γνώση και μόνον αυτή, δεν φτάνει. Η επιστημονική γνώση σε συνδυασμό με την γνώση των προβλημάτων στο σχολείο κάθε μέρα οδηγεί σε λύσεις.