Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη Θανάσης Σωτηρόπουλος | 29 Νοεμβρίου 2010, 21:06
Δουλεύω 20 χρόνια στο παν/μιο Πατρών. Καταθέτωντας την όποια εμπειρία μου, πιστεύω ότι η όλη προσπάθεια όπως και όλες οι προηγούμενες έχουν λάθος προσέγγιση και βάση, γιατί όλοι οι εμπλεκόμενοι αρνούνται ενώ το γνωρίζουν, ο καθένας για δικούς του λόγους να δεχθεί την κατάσταση και το πρόβλημά του. Άμα δεν κοινοποιήσεις δημόσια αυτό που κατ' ιδίαν παραδέχεσαι, δεν θα υπάρξει λύση. Και εδώ μπαίνουμε στον πυρήνα του προβλήματος που είναι καθαρά πολιτικός. Ένα αόρατο καθοδηγητικό κέντρο, έχει πείσει όλους ότι ναι ξέρουμε το πρόβλημα, αλλά δεν θα λυθεί ποτέ ( το ελληνικό πολιτικό παράδοξο ). Άμα οι κρατούντες δεν διαλύσουν αυτόν τον μηχανισμό στήριξης του προβλήματος ματαιοπονούμε, τι φοβούνται; Δεν λυπάμαι για αυτή την προσέγγιση, απλώς είμαι πολύ πρακτικός στην δουλειά μου, μαρέσουν οι Διάλογοι των Αθηνών τους παρακολούθησα από το διαδύκτιο, αλλά δεν με βοηθούν στο να αντιμετωπίσω τη λερναία Ύδρα ......