Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης 1967 | 25 Μαρτίου 2018, 22:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομίζω ότι για μια ακόμη φορά επικρατεί προχειρότητα που ογηγεί τελικά σε αυθαιρεσία. 1. Οι κάτοχοι διδασκαλείου αδικούνται. επρόκειτο για παιδαγωγικές σπουδές 2 ετών ενώ κάποια μεταπτυχιακά είναι 1 6 μηνο στην ουσία. Είχε απόλυτη συνάφεια με το διδακτικό έργο και το διοικητικό και πραγματοποιούνταν μέσα σε πανεπιστήμιο. Θα έπρεπε να μοριοδοτείται τουλάχιστον όσο το μεταπτυχιακό. 2. Τα μεταπτυχιακά που δε σχετίζονται με την εκπαίδευση να μη μοριοδοτούνται ή να μοριοδοτούνται πολύ χαμηλότερα. 3.Τα δεύτερα πτυχία δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μοριοδοτούνται τόσο πλουσιοπάροχα 4. Πρέπει να υπάρχει μια ιεράρχηση,πχ ο κάτοχος διδακτορικού δεν μπορεί να βρίσκεται κάτω από τον κάτοχο 2ου πτυχίου επειδη ο δεύτερος έχει ένα σωρό άλλα χαρτιά. 5. Η ξένη γλώσσα οκ να μοριοδοτείται αλλά αν κάποιος πηρε το πτυχίο Β2 πρίν 30 χρόνια έχει το προσόν ή το απώλεσε προ πολλού;