Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη ΕΔΙΠ_Πρ_Διευθυντής | 25 Μαρτίου 2018, 23:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν νομοσχέδιο και ο θεσμός των ΠΕ.Κ.Ε.Σ, όπως παρουσιάζεται τουλάχιστον, είναι καινοτόμος και ιδιαίτερα φιλόδοξος. Το αν εκπληρώσει τις προσδοκίες με τις οποίες εισάγεται θα κριθεί με το χρόνο. Θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση η οποία ίσως φανεί χρήσιμη. Τον τελευταίο χρόνο αρκετοί εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με αυξημένα προσόντα (τυπικά προσόντα λέκτορα τουλάχιστον) μεταταχθήκαμε, μιας και ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, σε θέσεις ΕΔΙΠ σε ΑΕΙ τις χώρας. Στο παρών άρθρο και στην παράγραφο 3 β αναφέρεται ότι τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ : «Οργανώνουν σεμινάρια επιμόρφωσης με τη συμμετοχή στελεχών των Κ.Ε.Σ.Υ., των Κ.Ε.Α. και των Ε.Κ.Φ.Ε., εκπαιδευτικών με αυξημένα προσόντα ή/και εμπειρία σε συγκεκριμένα θέματα, καθώς και μελών Διδακτικού – Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) των Α.Ε.Ι. ή/και επιστημονικών φορέων» Θα μπορούσε πέρα των Δ.Ε.Π να προστεθούν και τα Ε.ΔΙ.Π. Η προσθήκη αυτή τεκμαίρεται από το γεγονός ότι σε θέσεις Ε.ΔΙ.Π πλέον υπηρετεί προσωπικό με τυπικά προσόντα ανάλογα με αυτά των Δ.Ε.Π αλλά και γνώση της πραγματικότητας στην Α’/μια και Β’/μια εκπαίδευση. Πολλοί δε από τους πρόσφατα μεταταχθέντες υπηρετούσαμε σε θέσεις ευθύνης, ενώ είχαμε αρκετά χρόνια εκπαιδευτικής αλλά και διδακτικής υπηρεσίας στην Α/μια ή Β/μια εκπαίδευση. Η εμπειρία μας και στις δύο ή ακόμα και στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη για την επιμόρφωση των νεών εκπαιδευτικών. Η παραπάνω παράγραφος λοιπόν θα μπορούσε να γράφει ως : «Οργανώνουν σεμινάρια επιμόρφωσης με τη συμμετοχή στελεχών των Κ.Ε.Σ.Υ., των Κ.Ε.Α. και των Ε.Κ.Φ.Ε., εκπαιδευτικών με αυξημένα προσόντα ή/και εμπειρία σε συγκεκριμένα θέματα, καθώς και μελών Διδακτικού – Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) ή Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π) των Α.Ε.Ι. ή/και επιστημονικών φορέων» Ευχαριστώ πολύ Ε.ΔΙ.Π σε ΑΕΙ τ. Δ/ντης Λυκείου