Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Γεωργία Μπουλμέτη | 25 Μαρτίου 2018, 23:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 1. Δεν αιτιολογούνται οι έννοιες και ο σκοπός του παρόντος Νόμου. Κάθε νόμος οφείλει να διέπεται από ένα όραμα για τη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής. Στο άρθρο 1 φαίνεται ότι ο στόχος είναι μόνο η οργάνωση χωρίς να επιχειρείται καινοτομία. Οι Ν. 1566/1985 και 2817/2000, που εισήγαγαν καινοτομίες στην Ειδική Αγωγή (διεπιστημονικότητα στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ίδρυση των ΚΔΑΥ), Ο Ν. 3699/2008 εισήγαγε την υποχρεωτικότητα στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Οι υπόλοιπες προσπάθειες δεν έφεραν τίποτε το ουσιαστικό (εκτός της ίδρυσης των ΕΔΕΑΥ) για τη στήριξη και εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες στα γενικά σχολεία και στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Από τα παραπάνω διαφαίνεται ότι το νομοσχέδιο επιχειρεί να συγχωνεύσει εκπαιδευτικές υπηρεσίες χωρίς καμία αποτίμηση του έργου τους και να διευθετήσει τη συνεργασία μεταξύ σχολείων και υπηρεσιών ενώ θα μπορούσε να το πραγματώσει με πρωτόκολλα συνεργασίας μεταξύ των υπηρεσιών χωρίς να τις καταργήσει.