Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΑΝΝΑ | 25 Μαρτίου 2018, 23:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΕΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΠ ΕΦΟΣΩΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΓΙΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΛΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΥΓΙΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ Η ΚΙΝΙΤΙΚΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΙΑ ΝΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΟΔΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΕΠ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ