Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη ΜΗΤΡΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | 25 Μαρτίου 2018, 23:19
Σχετικά με τη παρ. ζ για τις Αθλητικές Ακαδημίες: Αλλη μια φορά μετά την κατάργηση των ΤΑΔ-ΕΤΑΔ επιχειρείται περίπου «ρατσιστικά» η στέρηση (ακόμη και της πρόβλεψης) της ευκαιρίας/πρόσβασης, για τους μαθητές/τριες που ασχολούνται με τον αθλητισμό, σε Αθλητικά Σχολεία, αντίθετα με τους συμμαθητές/τριές τους με επιδόσσεις στα μαθήματα ή με καλλιτεχνικό και μουσικό ταλέντο που μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε Πρότυπα, Πειραματικά, Καλλιτεχνικά και Μουσικά Σχολεία ανά την Ελλάδα. Πρόκειται για ΔΙΑΚΡΙΣΗ εις βάρος της Αθλητικής Παιδείας. Η ένας τύπος σχολείου για όλα τα παιδιά ή ίσες ευκαιρίες και για τους μαθητές/τριες που ασχολούνται με τον ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. Πρόταση: Να Ιδρυθούν Αθλητικά Σχολεία στις Περιφέρειες της χώρας. Σχετικά παραθέτω απόσπασμα επιστολής που στάλθηκε στις 22-4-2013 προς την τότε ηγεσία του Υπουργείου από Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ11 με προτάσεις: «…. προτείνουμε: 1. Τη δημιουργία ενός νέου πλαισίου λειτουργίας της Αθλητικής Εκπαίδευσης, το οποίο θα οδηγήσει στην ίδρυση και λειτουργία αυτόνομων Αθλητικών Σχολείων σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας, με πιστοποίηση δομών και στελεχών (διαδικασία ανάλογη του Νόμου 3966/2011 «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων» ) και με σκοπό την ενίσχυση του σχολικού αθλητισμού με την απελευθέρωση και την καλλιέργεια των ιδιαίτερων κλίσεων των μαθητών/τριών – αθλητών/τριών με συγκεκριμένα προγράμματα άθλησης. Παράλληλος στόχος των αθλητικών σχολείων θα είναι η καλλιέργεια της αθλητικής παιδείας: μέσω της σύνδεσης των σχολείων με το Ολυμπιακό Κίνημα μέσω της αξιοποίησης της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας που έχει αποκτηθεί από την εφαρμογή των προγραμμάτων της Ολυμπιακής Παιδείας και Καλλιπάτειρας και μέσω του θεσμού της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας.» Απόσπασμα από σχόλιο συναδέλφου με το οποίο συμφωνώ και συντάσσομαι απόλυτα.