Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτα Ρεντούμη | 25 Μαρτίου 2018, 23:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ενασχόλησή μου με τα καινοτόμα προγράμματα με δίδαξε ότι μέσα απ' αυτά οι μαθητές αναδεικνύουν τις ιδιαίτερες δεξιότητές τους. Οι κακοί μαθητές συνεργάζονται χωρίς την ετικέτα του κακού. Οι υπεύθυνοι των καινοτόμων προγραμμάτων ήταν πάντα στο πλάι μας. Μας βοήθησαν να γίνει το έργο μας ευκολότερο. Μας πρόσφεραν απλόχερα το υλικό απ' το αρχείο τους που συγκέντρωσαν με πολύ κόπο. Ήρθαν στα σχολεία για να μας συμβουλέψουν πώς θα γίνει η δουλειά μας καλύτερα. Είναι κρίμα αυτοί οι άνθρωποι που τόσα χρόνια τώρα συγκέντρωσαν τόσο υλικό και το είχαν στη διάθεσή μας να το εγκαταλείψουν. Όταν ξεκινάει κάτι και διαπιστώνεται ότι έχει επιτυχία καλό είναι να ενισχύεται και να προβάλλεται.