Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΤΕΛΗΣ Α. | 25 Μαρτίου 2018, 23:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με αυτό το νομοσχέδιο επιτέλους, αναγνωρίζεται η σημαντικότητα και το κύρος του διδασκαλείου.Ωστόσο μένει μισό μόριο πίσω από τα μεταπτυχιακά. Θα πρέπει να επανεξετασθεί η μοριοδότηση του και να περάσει τροπολογία για την αλλαγή του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και την ενσωμάτωση του διδασκαλείου στο ΕΠΠ 7. Επίσης θα έπρεπε και το διδασκαλείο όπως και τα 5ετή των πολυτεχνείων να μοριοδοτείται διπλά ως βασικός τίτλος και σαν μεταπτυχιακό, δηλαδή συνολικά 6.5 μονάδες! Όσοι με κακόβουλο τρόπο επιμένουν -επειδή λένε δεν υπάρχει πλέον- να καταργηθεί η μοριοδότηση του Διδασκαλείου κάνουν σοβαρό λάθος! Πολλές σχολές δεν υπάρχουν ή ακόμη πολλά πτυχία ΑΕΙ τα έχουν πάρει πριν 10-20- 30 χρόνια θα έπρεπε να καταργηθούν; Σοβαρή παράλειψη έως τώρα της πολιτείας που δεν το αναγνώρισε έως τώρα το Διδασκαλείο ως μεταπτυχιακό αφού στην Ευρώπη αναγνωρίζεται ως μεταπτυχιακό και πλέον των 120 ECTS . Επίσης δεν είναι αγορασμένο αλλά έχουν περάσει οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί χωρίς τα ρουσφέτια με απευθείας αναθέσεις που γίνονται με τα μεταπτυχιακά και πολύ περισσότερο με τα διδακτορικά, εάν δεν έχουν αγοραστεί. Έχουμε δίκαιο και υπεύθυνο υπ. παιδείας εδώ και δεκετίες. Μένει να το αποδείξει και με το Διδασκαλείο. Όιχ μόνο να το αναγνωρίσει όπως οφείλει ως μεταπτυχιακό αλλά να το ανοίξει αναβαθμισμένο για να βελτιωθεί η εκπαίδευση στη χώρα. ΟΧΙ στα ΑΓΟΡΑΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ που είναι χαμηλότατου επιπέδου και τα παίρνουν ΟΛΟΙ όσοι πληρώνουν!