Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΝΑΝΑ | 25 Μαρτίου 2018, 23:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατοχή δύο μεταπτυχιακών τίτλων, εφόσον, βέβαια, υπάρχει συνάφεια, πρέπει να θεωρηθεί σημαντικό προσόν, αφού ως εξειδικεύσεις προσδίδουν στον κάτοχο γνώσεις, ικανότητες/ δεξιότητες, στάσεις σε κάθε τομέα εξειδίκευσης. Έτσι θεωρώ ότι συνολικά στην περίπτωση της επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης αποτελούν ισχυρότερο όπλο σε σχέση με ένα διδακτορικό, το οποίο, ας μην ξεχνάμε, αποτελεί απαραίτητο προσόν για ακαδημαϊκή καριέρα. Αυτό θεωρώ πρέπει να αποτυπώνεται στη μοριοδότηση. Ως συναφέστερα στην περίπτωση της διεύθυνσης σχολικών μονάδων αυτονόητο είναι το μεταπτυχιακό στην διοίκηση αλλά και στην συνεχιζόμενη εκπαίδευση/εκπαίδευση ενηλίκων, αφού ο διευθυντής αποτελεί και επιστημονικό υπεύθυνο με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οφείλει συνεχώς να δημιουργεί ευκαιρίες για επιμορφώσεις του προσωπικού. Πέρα,όμως, από τη συνάφεια πρέπει να ληφθούν υπόψη σίγουρα και οι πιστωτικές μονάδες του κάθε μεταπτυχιακού τίτλου, αν είναι δηλαδή μονοετούς ή διετούς φοίτησης.