Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΑ | 26 Μαρτίου 2018, 00:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΟ 23 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Στο παρόν νομοσχέδιο παραλείπετε η μοριοδότηση σημαντικών έργων και θέσεων στην εκπαίδευση, για τις οποίες είχαμε ζητήσει διευκρινήσεις στην προηγούμενες επιλογές διευθυντών αλλά δεν τύχανε απάντησης. Συγκεκριμένα: 1. Το έργο ενός υποψηφίου ως εμπειρογνώμονας σε εθνικό φορέα (ΙΕΠ), δεν λαμβάνεται υπόψη και δεν μοριοδοτείται. 2. Η συμμετοχή ως μέλος σε διοικητικό συμβούλιο Εθνικών Φορέων ή/και Αρχών του Κράτους, όπως της ΑΔΙΠΠΔΕ. 3. Η ετήσια επιμόρφωση όσων φοιτήσαμε ως αριστούχοι τελειόφοιτοι της Μαρασλείου στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο της Κύπρου (ετήσια ενασχόληση με έρευνα). Στις περσινές επιλογές, λόγω απουσίας απάντησης από την κεντρική αρχή, δεν προσμετρήθηκε ούτε ως 2η ετήσια επιμόρφωση. 4. Ο μεταπτυχιακός και διδακτορικός τίτλος στην "εκπαιδευτική διοίκηση" θα πρέπει να τυγχάνει ξεχωριστής μοριοδότησης στις θέσεις διοίκησης, όπως ακριβώς συμβαίνει με τα κριτήρια επιλογής σε αντίστοιχες θέσεις των άλλων υπουργείων. Για ποιο λόγο θα πρέπει οι δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδευτικοί να μην τυγχάνουν ιδίας μεταχείρισης; Δεν μπορεί η συνάφεια τίτλου και προκηρυγμένης θέσης να ισοπεδώνεται και ο διδακτορικός τίτλος να εξωμοιώνεται (άρα να καταργείται) με τα χρόνια υπηρεσίας.