Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προκειμένου να μειωθούν τα φαινόμενα "αδιαφορίας" των μελών ΔΕΠ και ΕΠ (ΑΕΙ/ΤΕΙ) προς τα διδακτικά και ερευνητικά του καθήκοντα θα πρέπει να εξετασθεί η άρση της μονιμότητας για το σύνολο των βαθμίδων όπως συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Επειδή τα Πανεπιστήμιο πρέπει να είναι παραγωγικά το προσωπικό που εργάζεται σε αυτά θα πρέπει να βρίσκεται σε διαρκή κινητικότητα για προσωπική αναβάθμιση και πρόοδο του Πανεπιστημίου/Τμήματος στο οποίο εργάζονται. Στο πλαίσιο αυτό εκτιμώ ότι θα πρέπει να αξιολογείται και η ερευνητική δράση, όπως επίσης και η προσέλκυση κεφαλαίων (μέσω ευρωπαϊκών και διεθνών ερευνητικών προγραμμάτων, συνεργασία με εγχώρια και μη βιομηχανία, κλπ) του κάθε μέλους ΔΕΠ και ΕΠ και να βαθμολογείται η αποτελεσματικότητά του. Εφόσον είναι εργαζόμενοι σε έναν παραγωγικό τομέα της χώρας θα πρέπει να βαθμογείται η αποδοτικότητά τους, είναι ένα στοιχειώδες μέτρο που θα πρέπει να εφαρμοσθεί. Η σημερινή κατάσταση έχει τελματώσει τον ρόλο του πανεπιστημίο/ΤΕΙ που είναι η παραγωγή γνώσης και η σύνδεση της με την βιομηχανία και γενικώς του παραγωγικούς φορείς της χώρας με μακροπρόθεσμο στόχο την αύξηση του ΑΕΠ και την ανάπτυξη. Τα πράγματα είναι απλά αλλά δυστυχώς κανείς δεν θέλει να "χάσει" την παγιωμένη θέση του για το κοινό καλό.