Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΛΑΜΠΙΤΑ ΑΣΠΑΣΙΑ | 26 Μαρτίου 2018, 00:23
Ύστερα από αρκετά χρόνια διδασκαλίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, νομίζω πως πέρα από αρκετούς φωτισμένους δασκάλους που είχα την τύχη να έχω στην Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία, με καθόρισε στους παιδαγωγικούς και διδακτικούς ψηλαφισμούς μου η επαφή μου με τους Υπεύθυνους Περιβαλλοντικών και Πολιτιστικών Προγραμμάτων της Α' Αθήνας που είχα την τύχη να γνωρίσω στα πρώτα μου βήματα στην εκπαίδευση.Μου πρόσφεραν την επιμόρφωση, το παιδαγωγικό πλαίσιο, το παιδαγωγικό όραμα και τις διδακτικές τεχνικές για να συμπορευτώ με τους μαθητές μου όλα αυτά τα χρόνια σε μονοπάτια έρευνας, ανακάλυψης αλλά και συνεχούς διαλόγου με την κοινότητα. Θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερα τυχερό καθώς αυτή η συμπόρευση με τα γραφεία Περιβαλλοντικών και Πολιτιστικών προγραμμάτων και τους υπευθύνους τους, συνεχίζεται αμείωτη μέχρι και σήμερα με τον ίδιο ενθουσιασμό, σε ένα πλαίσιο που ξεφεύγει από οποιαδήποτε άλλη τυπική επιμόρφωση, αφού βασίζεται στην επιθυμία όλων των συμμετεχόντων να εμπλακούν και εμπλουτίζεται και ανατροφοδοτείται κάθε χρόνο από όλους τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν. Τολμώ να πω πως στα χρόνια της τυπικής επιμόρφωσής μου στο πλαίσιο άλλων δομών, μεθοδολογικά τουλάχιστον ήμουν απόλυτα καλυμμένη από την επιμόρφωσή μου στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση από την αντίστοιχη διεύθυνση. Θα ήταν πραγματικά κρίμα να χαθεί όλη αυτή η γνώση και εμπειρία των υπευθύνων Περιβαλλοντικών και Πολιτιστικών προγραμμάτων και να μη διατηρηθούν τα αντίστοιχα γραφεία που πάντα αποτελούσαν έναν οικείο χώρο για τους εκπαιδευτικούς, ώστε να τολμήσουν με ασφάλεια και απόλυτη επιστημονική κάλυψη και στήριξη τα προγράμματά τους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρους μου στην κυρία Δημοπούλου και στην κυρία Κύρδη για το νόημα που έδωσαν όλα αυτά τα χρόνια στην εκπαιδευτική μου πραγματικότητα.