Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Σοφία Ζιωγα | 26 Μαρτίου 2018, 00:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για 19 χρόνια διδάσκω μουσική στην Α/θμια σε σχολείο της Αθήνας. Τα τελευταία 15 χρόνια έχω παρακολουθήσει πάρα πολλά βιωματικά επιμορφωτικά σεμινάρια και ημερίδες Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικά και Περιβαλλοντικά, που διοργανώνουν οι υπεύθυνοι της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας που ανήκω. Αυτό έχει διευρύνει εξαιρετικά πολύ τους εκπαιδευτικούς ορίζοντές μου, έχω μάθει νέες μορφές διδασκαλίας, έχω προβληματιστεί και έχω γνωρίσει πολλούς αξιόλογους ανθρώπους με τους οποίους έχω ανταλλάξει απόψεις και βρίσκομαι σε μια συνεχή πνευματική ζύμωση. Τούτο έχει απόλυτα θετικό αντίκτυπο στη διδασκαλία μου και στη σχέση που έχω με τους μαθητές/τριες μου. Οραματίζομαι μια κοινωνία ενεργών πολιτών, όπως αυτήν που μαθαίνω στα σεμινάρια και αυτήν προωθώ στην τάξη, κάτι που είναι πρωταρχικός στόχος της σύγχρονης εκπαίδευσης. Καταργώντας τους υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών και Αγωγής Υγείας περιορίζεται η διαδραστική και εξατομικευμένη σχέση των εκπαιδευτικών κάθε σχολικής μονάδας μαζί τους, μειώνεται η συχνή δια ζώσης εκπαίδευση μέσω σεμιναρίων, γεγονός που αποτελεί τροχοπέδη του ρυθμού εξέλιξης της επιστήμης της Παιδαγωγικής , όπως αυτή απτά μεταφράζεται στην καθημερινή διδασκαλία του/της εκπαιδευτικού στην τάξη.