Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Τσιούπρου Άννα | 26 Μαρτίου 2018, 00:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω τη λογική σε αυτή την πρόταση κατάργησης μίας δομής που τόσα χρόνια υποστήριζε αδιάκοπα και προπαντός εθελοντικά σε τεχνικά ζητήματα αλλά πάνω από όλα μέσα από επιμορφώσεις στοχευμένες τα σχολεία , τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς .Ο ρόλος που τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. επιτελούν είναι πολύ παραπάνω από νευραλγικός. Είναι οι άνθρωπο που πρώτοι μας εμφύσησαν την αγάπη για τις νεες τεχνολογίες τη στιγμή που εμεις που δεν ήμασταν πληροφορικοί αισθανόμασταν ανασφάλεια και φόβο . Μας υπέδειξαν τρόπους ώστε η ένταξη των ψηφιακών εργαλείων , η χρήση των αποθετηρίων, του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία να δώσουν προστιθέμενη παιδαγωγική αξία στη διδακτική του μαθήματος με απώτερο στόχο την αποτελεματική εφαρμογή των αρχών της διαφοροποιημένης και ανακαλυπτικής μάθησης. Είναι οι άνθρωποι που αφοιέρωσαν χρόνο και έδωσαν την ψυχή τους ώστε εμείς να αποκτήσουμε περαιτέρω γνώσεις , δεξιότητες και κυρίως μας ενεθάρρυναν. Αποτελούν τη γέφυρα του εκπαιδευτικού κόσμου με αυτό που ονομάζουμε καινοτομία σήμερα. Αισθάνομαι πολύ τυχερή και δικαιωμένη ως προς τις απόψεις μου αφού βλέπω τόσους συναδέλφους που δεν ανήκουν στο Ν. Ευβοίας να τις συμμεριζονται και για άλλα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.. Και πρέπει να σημειωθεί ότι όλη αυτή η εργασία των ανθρώπων που τα στελεχώνουν είναι εθελοντική. Και αναρωτιέμαι τώρα που η δομή αλλάζει ποια θα είναι η στήριξη; Και μην ξεχνάμε ότι οι τεχνικές λύσεις που προσέφεραν αυτοί οι άνθρωποι ήταν πάντα χαμηλού ή και μηδαμηνού κόστους. Τώρα ποιοι θα τις παρέχουν σε καιρούς χαλεπούς;Οι διοικητικοί με μηδαμηνες γνώσεις αφού δεν έχουν την εμπειρία, την τεχνογνωσία ΄, για να μην πώ ότι δεν είναι καν της πληροφορικής; Και φυσικά από ό,τι γνωρίζω με το αζημίωτο και φυσικά με πληρωμή υπερωριών....Ή μήπως το σχολείο με τις μηδαμηνες οικονομικές δυνατότητες θα απευθύνεται σε ιδιώτες; Και ας αφήσουμε την τεχνική στήριξη...Αυτό ήταν αποκλειστικά το΄έργο των ΚΕ,ΠΛΗ.ΝΕ.Τ; Οι ατελείωτες συζητήσεις με γονείς και η ενημέρωσή τους για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και το cyber bullying ήταν κάτι ασήμαντο;; Oι ημερίδες; Οι εβδομάδες μαθητικών ψηφιακών δημιοθργιών που κινητοποιούσαν όλη τη μαθητική και εκαπιδευτική κοινότητα; Και αυτά είναι μόνο λίγα από αυτά για το οποία θα ήθελα να τους ευχαριστήσω, ελπιζοντας ότι το υπουργείο θα κατανοήσει το μεγάλο σφάλμα και δεν θα εμπλέξει την σχολική κοινοτητα σε γραφειοκρατία και αναποτελεμαστικότητα . Ελπίζω αυτή η σκέψη-σχεδιασμός(;;;) να αλλάξει ώστε να μπορώ ακόμα να λεω στους μαθητές μου ότι όποιος προσφέρει και αφοσιώνεται για την προαγωγή του κοινού καλού από όποια θέση κατέχει πάντα ανταμείβεται και η δουλειά του αναγνωρίζεται. Κάτι που δυστυχώς αυτή τη στιγμή δεν μπορώ ... Τελικά είναι πολύ ωραίο να είσαι αξιος ...αλλά γίνευαι επικίνδυνο να αφήνεις τους άλλους να το καταλάβουν...