Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΚΟΤΖΟΣ | 26 Μαρτίου 2018, 01:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Eίχα την ευκαιρία να υπηρετήσω την εκπαίδευση μέσα από το θεσμό του Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κατά την τελευταία πενταετία. Με λύπη παρατηρώ την κατάργηση αυτού του θεσμού και συνάμα τη δημιουργία άλλων θεσμών Υπευθύνων όπως Φυσικής Αγωγής, Πληροφορικής κλπ. Επίσης παρατηρώ πως την ίδια στιγμή ιδρύονται νέες θέσεις προϊσταμένων (διοικητικού, οικονομικού, πληροφορικής) στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και μάλιστα με τα ανάλογα επιδόματα, σε σημείο που θα έχουμε έναν προϊστάμενο για 3-4 υπαλλήλους! Τέλος βλέπω πως δεν αναγνωρίζεται η υπηρεσία των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ως διδακτική σε σχολικές μονάδες καίτοι βάσει καθηκοντολογίου βρίσκονται σε αυτές ένα μεγάλο μέρος της εβδομάδας. Σε αντίθεση βλέπω πως αναγνωρίζονται ως σχολικές μονάδες τα ΚΠΕ. Τα παραπάνω οδηγούν στα παρακάτω συμπεράσματα: -Υπάρχει διαθεσιμότητα πόρων, όμως δε γίνεται μια διαχείριση τέτοια που να προωθεί την καινοτομία στην εκπαίδευση μέσω της υποστήριξης της υλοποίησης προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων), αφού καταργείται ο θεσμός των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων. - Ενώ τα ΚΕΑ παρουσιάστηκαν ως ο φορέας που θα συμπεριλάβει τις αρμοδιότητες των ΚΠΕ και των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων, εντούτοις οι προβλέψεις για τη στελέχωσή τους στο επίπεδο των Προϊσταμένων αδικούν τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων καθώς μοριοδοτούνται μόνο με 2 μόρια για τη διδακτική υπηρεσία τους στη θέση την ίδια στιγμή που οι συνάδελφοί τους των Κ.Π.Ε μπορούν να λάβουν για τη δική τους διδακτική παρουσία έως 10 μόρια. - Ενώ είχε αναφερθεί πως τα ΚΕΑ θα υπάρχουν σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης, στο σχέδιο νόμου αναφέρεται πως τα ΚΕΑ θα ιδρυθούν εκεί που υπήρχαν Κ.Π.Ε. Τίθεται λοιπόν το ερώτημα τι θα γίνει με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (όπως τη Β' Αθήνας) που δεν έχουν στα όριά τους κανένα Κ.Π.Ε. Ευελπιστώ ότι βάσει των παραπάνω επισημάνσεων θα προβείτε σε σχετικές διορθωτικές ρυθμίσεις στο σχέδιο νόμου. Είμαι στη διάθεσή σας για οποιεσδήποτε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα παραπάνω. Με εκτίμηση Δρ Δημήτριος Γκότζος Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Π.Ε. Β΄ Αθήνας http://perivallontikh.eu