Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Γεωργία Μπουλμέτη | 26 Μαρτίου 2018, 01:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η μετακύλιση του έργου του ΚΕΔΔΥ στην υποστήριξη των σχολικών μονάδων από αυτή των μαθητών κρύβει άλλους σκοπούς. θα πρέπει να τονιστεί ότι: 1. Με το νομοσχέδιο για τις Νέες Υποστηρικτικές δομές, τα ΚΕΣΥ δεν χορηγούν γνωμάτευση για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών παρά μόνο εκπαιδευτικές αξιολογήσεις. Επίσης με δεδομένο το επιβαρυμένο έργο των 54 αναγνωρισμένων Ιατροπαιδαγωγικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας σε όλη την Ελλάδα (ας σημειωθεί ότι δεν λειτουργούν ανά νομό) και της μεγάλης αναμονής των αιτήσεων των γονέων σε αυτά, επιχειρείται η στροφή προς τα ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα με σοβαρό οικονομικό κόστος για τους γονείς. 2. Επίσης τα ΚΕΔΔΥ έχουν καταφέρει, σε όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας τους, μέσα από το έργο τους τη διεκπεραίωση χιλιάδων αιτήσεων, τη συνεργασία και τη διασύνδεση τους με τις δομές του Υπουργείου Υγείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και την αναγνώρισή τους τόσο από τον εκπαιδευτικό όσο και από το χώρο της Ψυχικής Υγείας. 3. Ο όρος διεπιστημονικότητα εξαντλείται στο Άρθρο 8 περί οργάνων διοίκησης του ΚΕΣΥ κατά το οποίο Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικού Προσωπικού λειτουργεί ως διεπιστημονική ομάδα, η οποία οργανώνει το σύνολο των παρεμβάσεων του Κέντρου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του και μπορεί να συγκροτεί διεπιστημονικές υποομάδες. Οι διεπιστημονικές υποομάδες δεν έχουν μόνιμο χαρακτήρα αλλά ο αριθμός, η σύνθεση, το έργο τους και η διάρκειά τους μπορεί να μεταβάλλονται ανάλογα με τα θέματα που αντιμετωπίζουν. Το παραπάνω δηλώνει σαφώς ότι πάμε χρόνια πίσω σ΄ένα δασκαλοκεντρικό μοντέλο. 4. Δεδομένου ότι όλοι οι κλάδοι του ΕΕΠ έχουμε σαφή δικαιώματα πάνω στο αντικείμενο εργασίας μας και δεοντολογία δεν είναι δυνατό να καταστρατηγούνται από άλλους κλάδους και οι αξιολογήσεις να μην έχουν την υπογραφή των εμπλεκόμενων ΕΕΠ. Δεν είναι δυνατόν π.χ. οι εργαζόμενοι του ΕΕΠ να είναι μόνο διερευνητές. 5. Τα ΚΕΣΥ συνεχίζουν να έχουν τις αρμοδιότητες περί εγγραφής, φοίτησης και κατάταξης των μαθητών στο κατάλληλο εκπαιδευτικό πλαίσιο ωστόσο για να καταστεί αυτό δυνατό θα πρέπει να αξιολογηθεί από διεπιστημονική ομάδα. Μέχρι τώρα τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (τα περισσότερα έχουν ένα ψυχολόγο) και τα ΚΕΠΑ ζητούσαν από το ΚΕΔΔΥ το τεστ νοημοσύνης του μαθητή που εξέταζαν προκειμένου να προβούν στη δική τους εισήγηση. Αναρωτιέμαι λοιπόν πώς θα εισηγείται το ΚΕΣΥ τη φοίτηση του μαθητή σε Ειδικό σχολείο χωρίς διαγνωστική διαδικασία; Γνωρίζουμε όλοι όσοι έχουμε δουλέψει στα ΚΕΔΔΥ εκπαιδευτικοί και ΕΕΠ ότι κανείς δεν μπορεί να εργαστεί ως μονάδα αλλά συλλογικά και διεπιστημονικά!