Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Κυριακή Μαραγκάκη | 26 Μαρτίου 2018, 01:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι στο σχέδιο νόμου προβλέπεται κατάργηση του θεσμού των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. (άρθρο 17, παράγραφος 2. στ)). Ο συγκεκριμένος θεσμός όλα τα χρόνια ύπαρξής του αποτέλεσε σημαντικότατη και πολύτιμη υποστήριξη πρωτίστως στην εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων τόσο στην Δευτεροβάθμια όσο και στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Οι ψηφιακές απαιτήσεις μιας σχολικής μονάδας είναι γνωστές και ποικίλες τόσο σε διοικητικό επίπεδο (ψηφιακή αλληλογραφία, my-school, κλπ), εξωδιδακτικές εργασίες των εκπαιδευτικών του συλλόγου διδασκόντων όσο και στη χρήση της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στο εκπαιδευτικό, διδακτικό τους έργο και στο χώρο της σχολικής μονάδας. Τα κατά τόπους ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής που τα στελεχώνουν γνωρίζω ότι βοηθούν τα μέγιστα και είναι απαραίτητη για την τεχνική υποστήριξη της σχολικής μονάδας. - Παρέχουν εύστοχες, καίριες τεχνικές συμβουλές, βρίσκουν λύσεις σε υπάρχοντα τεχνικά προβλήματα, σχεδιάζουν και υλοποιούν τεχνικές προτάσεις όποτε τους ζητηθεί από τη σχολική μονάδα. - Δίνουν άμεσες, εποικοδομητικές και αποδοτικές πληροφορίες οποιαδήποτε φορά χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους. - Οργανώνουν σεμινάρια που βοηθούν και ενισχύουν τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής. - Εξοικονομούν χρήματα στις σχολικές επιτροπές υλοποιώντας τεχνικές λύσεις με χρήση Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ) Ο θεσμός των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να καταργηθεί αντιθέτως θα πρέπει να ενισχυθεί και να αυξηθούν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής που το στελεχώνουν. Συνήθως ο αριθμός των σχολείων έως τώρα που τους αναλογούν είναι πάρα πολύ μεγάλος για πλήρη κάλυψη όλως των αναγκών που προκύπτουν στις σχολικές μονάδες δικαιοδοσίας τους. Κατά τη διάρκεια των χρόνων που υπηρετώ το λειτούργημα του εκπαιδευτικού βρέθηκα σε σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας (Γενικό Λύκειο, Γυμνάσιο),της Πρωτοβάθμιας (Δημοτικό) και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας/Σ.Δ.Ε.). Η ανταπόκριση και η υποστήριξη των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. στη μεταξύ μας επικοινωνία ήταν βασική, χρήσιμη και απαραίτητη δεδομένης τη ιδιαίτερης τεχνογνωσίας που συχνά απαιτείται, την οποία έχουν αναπτύξει. Οι περιπτώσεις που κάλυψαν παρέχοντας λύσεις αφορούσαν τεχνικά προβλήματα πεπαλαιωμένων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (υπάρχει πληθώρα αυτών σε σχολικές μονάδες) μεμονωμένων ή ΗΥ στο εργαστήριο Πληροφορικής ή λοιπά τεχνικά θέματα (δικτύωσης, Router, κλπ). Είναι σημαντικό λοιπόν να εξακολουθήσουν να υπάρχουν ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με επαρκή στελέχωση εκπαιδευτικών Πληροφορικής ώστε να συνεχίσουν να δρουν υποστηρικτικά για τις σχολικές μονάδες.