Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Μαρία Μπονάτου | 26 Μαρτίου 2018, 01:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απ΄ όλα όσα ορίζονται για τον τρόπο λειτουργίας των ΚΕΣΥ, αυτό που δεν μπορώ να αντιληφθώ και να αποδεχτώ όσο τίποτε άλλο είναι η απουσία των Παιδοψυχιάτρων από τη διεπιστημονική ομάδα. Δεν είναι λίγα τα περιστατικά στα μέχρι τώρα ΚΕΔΔΥ που απαιτούν παιδοψυχιατρική αξιολόγηση και υποστήριξη και δεν είναι λίγες οι φορές που η διεπιστημονική ομάδα των υπολοίπων ειδικοτήτων δεν μπορεί να διαλευκάνει περιπτώσεις μαθητών και καταφεύγει στη συνδρομή της παιδοψυχιατρικής αξιολόγησης. Αντί να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας των Παιδοψυχιάτρων, κάτι που αποτελούσε ιδιαίτερη ανάγκη μέχρι στιγμής, δυστυχώς η ειδικότητα αυτή παραλείπεται και εξαλείφεται από το νέο σχέδιο νόμου των ΚΕΣΥ. Φαίνεται ότι η διαφοροδιαγνωση είναι πολυτέλεια για το Υπουργείο Παιδείας και μετατίθεται μονάχα στο Υπουργείο Υγείας. Το Υπουργείο Παιδείας συνιστά προχειροδουλειές και μειώνει την ποιότητα εργασίας των εργαζομένων και το χειρότερο και πιο επικίνδυνο αψηφά τη σοβαρότητα των συναισθηματικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές ιδιαίτερα στις ημέρες μας.