Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Π.Μ. | 26 Μαρτίου 2018, 01:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Oι κοινωνικοί επιστήμονες είναι αόρατοι στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Αόρατοι και στη στελέχωση των ΚΕΣΥ-είναι δυνατόν στα υπό ίδρυση Κέντρα Συμβουλευτικής και Εκπαιδευτικής Υποστήριξης να αποκλείονται οι Κοινωνιολόγοι? Αόρατοι και στη στελέχωση των ΠΕΚΕΣ! Μόλις 6 θέσεις συντονιστών μετά και την ενοποίηση των 2 κλάδων (ΠΕ10 & ΠΕ13) στα 23 ΠΕΚΕΣ για 5 μαθήματα στα ΓΕΛ, 1 στο Γυμνάσιο (και άλλα 10 μαθήματα στα ΕΠΑΛ). Οι κοινωνικές επιστήμες όμως είναι αυτές που θα συμβάλλουν στην άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων που εμποδίζουν τη γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη όλων των παιδιών, ισότιμα και ελεύθερα. Οι Κοινωνικοί επιστήμονες θα προετοιμάσουν το μαθητή για τον ρόλο του ενεργού πολίτη, θα τον εξοικειώσουν με τον τρόπο προσέγγισης των κοινωνικών προβλημάτων και θα τον βοηθήσουν ν αποκτήσει εκείνες τις απαραίτητες ικανότητες και δεξιότητες ώστε να κατανοήσει το κοινωνικό περιβάλλον και να διαχειρισθεί αποτελεσματικά το μέλλον του. Τα μαθήματα των Κοινωνικών Επιστημών είναι πολύτιμα, ιδιαίτερα σ αυτή τη φάση της γενικευμένης κρίσης που περνά η κοινωνία μας και αξίζουν μια καλύτερη επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη σε επίπεδο δομών, όπως γίνεται και στις χώρες της Ε.Ε.