Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Βασιλοπούλου Ευφροσύνη | 26 Μαρτίου 2018, 01:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε μια κοινωνία όπου η αξία και ο ρόλος του εκπαιδευτικού φθίνει μερα με την μερα, πνοή ζωής του δίνουν τα γραφεία Πολιτιστικών Θεμάτων , Περιβαλλοντικής Αγωγής και Αγωγής Υγείας. Του παρέχουν εκπαιδευτικό υλικό, γνωριμία με μέρη που δεν θα ειχε την δυνατοτητα να δει είτε απο οικονομικής άποψης είτε απο έλλειψη κινήτρου, εξατομικευμένες συναντήσεις ώστε να τον βοηθήσουν να δομήσει ένα εκπαιδευτικό προγράμμα που αρμόζει στην σύγχρονη παιδαγωγική σε διεθνές επίπεδο. Ουσιαστική οργάνωση και υποστήριξη στο έργο του. Σαν εκπαιδευτικός έμαθα πολλά στα σεμινάρια που παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια, γνώσεις που δεν θα είχα πρόσβαση σ αυτές. Όλοι οι εκπαιδευτικοί προσμένουμε με χαρα την επόμενη επιμορφωτική συνάντηση κι εμεις σαν τα παιδιά μας για τις νέες ιδέες που θα πάρουμε και θα εφαρμόσουμε στην τάξη μας. Ας αναλογιστούν αυτοί που θα αποφασίσουν το μέλλον, με τι τροπο θα ανατροφοδοτείται πλέον ο εκπαιδευτικός; Διότι όσο προσωπικό ενδιαφέρον κι αν υπάρχει χωρίς οργανωμένες δομές κατακερματίζεται η εκπαίδευση και μένει στους τεσσερις τοίχους μιας σχολικής τάξης μαζί με όλες τις καλές πρακτικές ενός δασκάλου. Εχει φύγει εδώ και χρόνια ο όρος Δια βίου μάθησης απο τον τίτλο του Υπουργείου μας. Ας μείνει η ουσία, ας γίνει μια χάρη στους εκπαιδευτικούς να δοθεί η δυνατότητα Δια βίου να μαθαίνουν και να επιμορφώνονται μέσα απο τον θεσμό των γραφείων που ειναι άρτια δομημένα. Βασιλοπούλου Ευφροσύνη Νηπιαγωγός