Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 08 – Όργανα διοίκησης των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Γεωργία Μπουλμέτη | 26 Μαρτίου 2018, 02:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να διαγραφεί το κείμενο σε σχέση με το μη μόνιμο χαρακτήρα και το έργο των διεπιστημονικών υποομάδων "Παρ 3. Οι διεπιστημονικές υποομάδες δεν έχουν μόνιμο χαρακτήρα αλλά ο αριθμός, η σύνθεση, το έργο τους και η διάρκειά τους μπορεί να μεταβάλλονται ανάλογα με τα θέματα που αντιμετωπίζουν". Να επαναδιατυπωθεί ότι στο ΚΕΣΥ η αξιολόγηση και υποστήριξη πραγματοποιείται από τη διεπιστημονική ομάδα διασφαλίζοντας πλήρως τη συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων επαγγελματιών και τη συμβολή του καθένα σύμφωνα με το ρόλο του. Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία η διεπιστημονική συνεργασία κρίνεται απαραίτητη προκειμένου να υλοποιηθούν οι στόχοι της ένταξης και συμπερίληψης. Η συνεργασία εκπαιδευτικών και ΕΕΠ μπορεί να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα ως ομάδα, απ’ ότι μπορεί να πετύχει το κάθε μέλος της ομάδας από μόνο του.