Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στα νέα πλαίσια οργανωτικής αναδιάρθρωσης των Περιφερειακών Διοικητικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να υπάρξουν και να υλοποιηθούν και οι 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης σύμφωνα με το νόμο 4186/2013 που ποτέ δεν λειτούργησαν. Οι Π.Δ.Ν.Γ.Δ.Β.Μ. θα πρέπει να στελεχωθούν για να συντονίζουν τα Ι.Ε.Κ. και τα Σ.Δ.Ε. κάθε περιφέρειας καθώς την Μαθητεία των ΕΠΑΛ σε ένα αδιάσπαστο οργανωτικό και διοικητικό πλαίσιο ώστε να μην υπάρχουν αλληλοκαλύψεις ΕΠΑΛ και ΙΕΚ και να υπάρξει μια ομοιογενής οργάνωση της Μαθητείας του 4ου έτους των ΕΠΑΛ και του 5ου εξαμήνου φοίτησης στα ΙΕΚ της Πρακτικής Άσκησης ή Μαθητείας σε συνεργασία με την αγορά εργασίας.Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι θα πρέπει να υπάρξει ένα ιδιαίτερο νομοσχέδιο για την Αρχική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση των ΙΕΚ που σε καμία περίπτωση δεν θα λειτουργούν ανταγωνιστικά οι εξειδικευμένες Ειδικότητες Κατάρτισης των ΙΕΚ με τους Τομείς επαγγελματικής Εκπαίδευσης των ΕΠΑΛ. Έτσι θα υπάρχει μέσα από ένα νέο νομοσχέδιο διοικητική και οργανωτική αναδιοργάνωση της μεταλυκειακής ΕΕΚ και σαφής διαχωρισμός αποστολής και στόχων χωρίς επικαλύψεις Τομέων ΕΠΑΛ (εκπαίδευση) και Ειδικοτήτων μεταλυκειακών ΙΕΚ (κατάρτιση). Τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. μαζί με τις νέες Δομές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης μέσα στα Α.Ε.Ι. και πάλι θα πρέπει να λειτουργήσουν συμπληρωματικά και συνεργατικά μιας και παρέχουν ίδιο Δίπλωμα επαγγελματικών προσόντων επιπέδου 5 .