Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νέστορας | 26 Νοεμβρίου 2009, 10:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην όλη προσπάθεια εκείνος που πρέπει να ωφεληθεί πρωτίστως είναι ο μαθητής. Οι μαθητές σήμερα φορτώνονται με ένα σωρό άχρηστες γνώσεις, υποβάλλονται σε εργασίες πολύωρες, τρέχουν στα φροντιστήρια από το Δημοτικό. Γιατί; Κάθε δάσκαλος κάνει ό,τι θέλει. Δεν υπολογίζει ούτε ότι τα παιδιά έχουν κι άλλες ανάγκες και ενδιαφέροντα ούτε ότι οι οικογένειες επιβαρύνονται και οικονομικά και ψυχικά. Τι να πρωτοαναφέρω; Δεκάδες φωτοτυπίες καθημερινά από βιβλία του εμπορίου; Εργασίες για το σπίτι σε όλα τα μαθήματα που δεν ελέγχονται ποτέ; Ξέρετε πόσες ώρες διαβάζουν τα παιδιά μου για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του Δημοτικού; Και είναι άριστοι-έξυπνοι μαθητές. Και είμαστε και οι δυο γονείς εκπαιδευτικοί και τα βοηθάμε. Τι να κάνουν τα παιδάκια που δεν έχουν βοήθεια; Γιατί δε γίνεται έλεγχος από τους υπεύθυνους. Τίποτα δε γίνεται σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα, τίποτα σύμφωνα με τις οδηγίες των Βιβλίων του δασκάλου και των συμβούλων. Καθένας έχει το σύστημά του. Πολλοί τα βρίσκουμε σκούρα με τα νέα βιβλία και τις απαιτήσεις τους. Πολύ συχνά γίνεται το μάθημα από τα βοηθήματα μέσα στην τάξη. Το αποτέλεσμα σήμερα με τόσα μέσα, με τόσα χρήματα, τα παιδιά να πηγαίνουν στο Γυμνάσιο και να μην μπορούν να διαβάσουν ένα κείμενο με άνεση, να μη γνωρίζουν τις 4 πράξεις. ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ. Βέβαια δεν ευθύνονται γι΄αυτό μόνο οι εκπαιδευτικοί. Και τα βιβλία και η ύλη πρέπει να αναθεωρηθούν σε σωστές βάσεις. Όμως δεν πρέπει ο καθένας να αυτενεργεί και να κάνει του κεφαλιού του. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ.