Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΠΕΤΑΝΙΔΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΑ | 26 Μαρτίου 2018, 06:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εκπόνηση προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων κλπ έχει υποστηριχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τις/τους αντίστοιχους Υπεύθυνους με ποικίλους τρόπους. Η ενημέρωση μέσα από τις ημερίδες, τα σεμινάρια, η υποστήριξη των ΚΠΕ, η προσωπική επαφή, ή άμεση επικοινωνία και ανταπόκριση, η εκάστοτε ζητούμενη άμεση παροχή υλικού, η καθοδήγηση, είχαν σαν αποτέλεσμα την προγραμματισμένη, εμπεριστατωμένη, καλά οργανωμένη και ομαλή διεξαγωγή, πραγματοποίηση και παρουσίαση των δραστηριοτήτων αυτών. Πραγματικά μέσα από αυτήν την υποστήριξη και αμεσότητα κατέστη δυνατή η εξωστρέφεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών, αυξάνοντας διαρκώς τον αριθμό των εμπλεκομένων μαθητών και εκπαιδευτικών. Η αλλαγή στάσης και πεποιθήσεων στη σχολική κοινότητα είναι εμφανής, η προσέγγιση μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών βελτίωσε το κλίμα και τις σχέσεις μεταξύ των δύο μερών, το ενδιαφέρον και η πρόκληση προς την ενεργό ενασχόληση με σημαντικά καθημερινά θέματα, έχουν επιφέρει συνολικά βελτίωση της σχολικής κοινότητας. Θεωρώ ότι η άμεση επαφή που υπάρχει σε επίπεδο Υπευθύνων Διεύθυνσης διευκολύνει την όλη διαδικασία και είναι απαραίτητο να διαφυλαχθούν φορείς και υπηρεσίες που συντελούν στην ουσιαστική αλλαγή της σχολικής κοινότητας προς την ενεργό δράση, εγκαταλείποντας παλαιές πρακτικές που οδήγησαν τη σχολική κοινότητα στην απομάκρυνση και αποξένωση με τα γνωστά αποτελέσματα.