Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη ΤΣΙΟΥΠΡΟΥ ΑΝΝΑ | 26 Μαρτίου 2018, 08:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά την πρόθεση κατάργησης ενός τέτοιου τμήματος την βρίσκω τραγική, απογοητευτική ,πέρα από κάθε λογική . Τα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών , στελεχωμένα από ανθρώπους με εμπειρία , τεχνογνωσία , προσόντα τυπικά και ουσιαστικά είναι αυτά που τόσα χρόνια στηρίζουν και υποστηρίζουν σχολικές δομές, εκπαιδευτικούς και γονείς με ζήλο και μάλιστα εθελοντικά. Δεν μέτρησαν υπερωρίες όταν οργάνωναν επιμορφώσεις ώστε να εμφυσήσουν σε όλους εμάς τους συναδέλφους τους που δεν είμαστε πληροφορικής την αγάπη για τις νέες τεχνολογιες , την ανάγκη ένταξης ψηφιακών εργαλείων και χρήσης αποθετηρίων για να προσδώσουμε προστιθέμενη αξία στη διδακτική διαδικασία και να την κάνουμε πιο ενδιαφέρουσα, ελκυστική και αποτελεσματική για τον μαθητή. Και κυρίως για να αισθανθούμε πιο επαρκείς. Οι άνθρωποι των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι αυτοι που αποτελουν για εμάς τη γέφυρα με τις τεχνολογικές εξελίξεις. Και ας μην γελιόμαστε ...Μπορεί να υπάρχουν οι επιμορφώσεις Β επιπέδου ή και οι σχολικοί σύμβουλοι αλλά τα ΚΕ.ΠΛΗ. ΝΕ.Τ είναι αυτά που στηρίζουν ακόμα και το έργο των τελευταίων. Και μου κάνει εντύπωση ,βλέποντας τόσους συναδελφους να συμμερίζονται αυτές τις απόψεις και που δεν ανήκουν όλοι στο Ν. Εύβοιας ώστε να έχουμε τις ίδιες εμπειρίες,πώς το Υπουργείο διατυπώνει την άποψη ότι ένα τέτοιο τμήμα που εξυπηρετούσε και υποστήριζε τόσους εκπαιδευτικούς, σχολεία και Διευθύνσεις με λύσεις χαμηλού ή και μηδαμηνού κόστους πολλές φορές πρέπει να καταργηθεί , να αντικατασταθεί από έναν αποσπασμένο που απλά θα πληροί τις βασικές προϋποθέσεις της διδακτικής υπηρεσίας . Και ρωτάω εγώ , λαμβάνοντας υπόψη και τις τελευταίες εξελίξεις:θεωρεί το υπουργειο ότι ο διοικητικός προϊστάμενος που ορίστηκε τώρα προσωρινά ή και σε μονιμότερη βάση ή και αργότερα, ειδικότητας άσχετης με εμπειρία σε τεχνική υποστήριξη ελάχιστη και το πιο πιθανό μηδαμινή , που ποτέ δεν έχει έρθει σε επαφη με το σχολείο και τις πραγματικές του αναγκες είναι επαρκής και ικανός, γι' αυτό τον ανταμείβει με διολου ευκαταφρόνητο επίδομα και σιγουρα υπερωριες;Σίγουρα η εργασία πρεπει να ανταμείβεται υλικά και ηθικά. Δεν νομίζω πάντως ότι το ίδιο ισχύει και για τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. τόσα χρόνια. Και ρωτώ πάλι:ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός με την πενταετή προϋπηρεσία που θα πρεπει να υποστηριζει τεχνικά τουλάχιστον όλα τα σχολεία σε εναν ολόκληρο νομο θα διαθετει την τεχνογνωσία μόνο και μόνο επειδή δίδαξε 5 χρόνια σε σχολείο; Δεν μπορώ να αντιληφθώ τη λογική σύνδεση πέρα από συντεχνιακά ή άλλα συμφέροντα που μάλλον πρεπει να ικανοποιηθούν.Και μια που ανέφερα τις επιμορφωτικές δρασεις σε σχολεία και εκπαιδευτικούς και την τεχνική υποστήριξη σε στενο και ευρύτερο πλαίσιο πρέπει να τονίσω και την υποστήριξη που αυτό το τμήμα παρείχε στους γονείς . Μέσα από τις δράσεις των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. οι γονείς ενημερώθηκαν για την ασφάλεια στο διαδίκτυο , το cyber bullying, και τρόπους αντιμετώπισης. Είτε ως κύριοι διοργανωτές είτε ως βασικοί ομιλητές προσκεκλημένοι από συλλογους γονεων και κηδεμόνων που και αυτοι έκριναν αυτό το έργο τους βαρυσήμαντο. Και φυσικά μέσα από δράσεις όπως οι εβδομάδες μαθητικής και ψηφιακής δημιουργίας τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. κατάφεραν να γεφυρώσουν και συσφίξουν τις σχεσεις μαθητών , εκπαιδευτικών και γονιών που έβλεπαν τα παιδιά τους να εφαρμόζουν τη θεωρία της τάξης και να γίνονται δημιουργικά πέρα από διαφορές, ταυτότητες, να εργαζονται ομαδικά. Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό! Ελπίζω οι προθεσεις να αλλάξουν. Τετοιες σκέψεις και σχεδιασμοι (;;;) απέχουν από το όραμα για εξέλιξη , καινοτομία παρά τους χαλεπούς καιρούς. Και δεν ξέρω πώς μπορώ πλέον να αντικρύζω τους μαθητές μου και να τους πείσω ότι όποιος εργαζεται με ζήλο, δίνει την ψυχή του για το κοινό καλό από όποια θέση και αν κατέχει , τελικά εκτιμάται και ανταμείβεται. Θέλω πραγματικά να πιστέψω ότι τα σχόλια και προπάντων οι ανάγκες υποστήριξης της εκπαιδευτικής και μαθητικής κοινότητας θα ληφθούν υπόψη.