Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη παναγιώτα | 26 Μαρτίου 2018, 08:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προκειμένου για την επιλογή των υπευθύνων των νέων δομών, υπάρχει η έγνοια για επαυξημένη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ προϋπηρεσία, κι αυτό – ως γενική αρχή και μέριμνα – μου φαίνεται ορθό. Ωστόσο, στην εφαρμογή του θα πρέπει να εξεταστεί καλύτερα τι λογίζεται σήμερα διδακτική προϋπηρεσία, και ποιοι έχουν μέχρι τώρα κατορθώσει να την αποκτήσουν. Δηλαδή, θα πρέπει να εξετάσει καλύτερα το Υπουργείο σε ποιους έχει δώσει τη δυνατότητα - μέσα από τις συνθήκες εργασίας που έχει δημιουργήσει – να έχουν διδακτική προϋπηρεσία. Διότι, δεν πρέπει να αγνοείται ότι τα τελευταία 10 χρόνια ισχύουν τα παρακάτω: 1. Ανυπαρξία ή ελάχιστος αριθμός μεταθέσεων στην περιοχή ενδιαφέροντός των εκπαιδευτικών 2. ανυπαρξία ή ελάχιστος αριθμός αποσπάσεων σε σχολεία στην περιοχή ενδιαφέροντός τους 3. παράνομες μετατάξεις σε Α/θμια το 2013 που επέτρεψαν (παράνομα) σε εκπαιδευτικούς να βρεθούν σε περιοχές ενδιαφέροντός τους και να διδάσκουν δίπλα στο σπίτι τους στερώντας αυτή τη δυνατότητα από συναδέλφους τους 4. αναγκαστικές αποσπάσεις των ανωτέρω σε όποιο άλλο φορέα της περιοχής ενδιαφέροντός τους , λ.χ. σε ΑΕΙ, ΑΤΕΙ, γραφείο διοίκησης, βιβλιοθήκες κτλ.. Η προϋπηρεσία των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε διοικητικά γραφεία λογίζεται ως εκπαιδευτική (και όχι ως διοικητική) και προσπαθώ να κατανοήσω τον λόγο χωρίς ωστόσο να μου φαίνεται ακριβής χαρακτηρισμός. Όμως, εάν ένας αποσπασμένος εκπαιδευτικός σε ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ έχει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ προσφέρει ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ έργο ( όπως προβλέπεται από τις εγκυκλίους απόσπασής του) στο αντικείμενο της ειδικότητάς του, γιατί αυτή η προϋπηρεσία αναγνωρίζεται ως εκπαιδευτική ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ; γιατί η διδασκαλία σε ΑΕΙ εξισώνεται με την προϋπηρεσία σε ένα διοικητικό γραφείο ; ; Έτσι, εάν ένας εκπαιδευτικός έχει 4 χρόνια στην Β/θμια και 5 χρόνια στην Γ/θμια, τελικά του απαγορεύεται να προσφέρει έργο από μια θέση ευθύνης, ή από μια θέση μέσα στις νέες δομές υποστήριξης, εφόσον η προϋπόθεση είναι 7 χρόνια, 100 χρόνια, 12 χρόνια διδακτικής προϋπηρεσίας... Καίτοι λοιπόν έχει μεγάλη εμπειρία διδασκαλίας στο αντικείμενο της ειδικότητάς του, δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο εκτός από τα ζητάει απόσπαση σε μια διοικητική θέση προκειμένου να διασφαλίσει την επιβίωσή του. Εάν την διδακτική προϋπηρεσία το Υπουργείο την αναζητά για να εξασφαλίσει την βέλτιστη και πιο διευρυμένη αντίληψη των θεμάτων προς υποστήριξη μέσα στις νέες δομές, θα πρέπει να ξανασκεφτεί τι αναγνωρίζει ως διδακτική προϋπηρεσία και ποιους αποκλείει από το νέο θεσμό.