Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Κ. | 26 Μαρτίου 2018, 08:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με αφορμή προηγούμενα σχόλια θα ήθελα να αναφερθώ σε συγκεκριμένα σημεία και να ξεκαθαρίσω ότι είμαι υπερ της ισχυρής τεχνικής στήριξης αλλά με άλλη μορφή. Παντού στον κόσμο την τεχνική στήριξη (helpdesk) την έχεις μόνο για υποστήριξη και όχι για λίγο από όλα (μάθημα, σεμινάρια, επιμορφώσεις, συνέδρια, πιστοποιήσεις, κλπ). 1. Τεχνική στήριξη από εκπαιδευτικούς. Εκπαιδευτικοί που θα έπρεπε να βρίσκονται στην τάξη παρέχουν τεχνικό έργο. Γιατί δεν αφήνουν να στελεχωθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ από διοικητικούς; Και επιτέλους… αυτό που οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κάνουν και τις δουλειές των διοικητικών (όταν τους συμφέρει) πρέπει να σταματήσει επιτέλους. Ο εκπαιδευτικός που προσελήφθη για μια δουλειά πρέπει επιτέλους να κάνει τη δουλειά για την οποία πληρώνεται. Αν είναι πλεονάζον προσωπικό και θέλει να ασχοληθεί με διοικητικές διαδικασίες τότε καλά θα κάνει να προχωρήσει σε μετάταξη. Και να ρωτήσω και κάτι; Οι εκπαιδευτικοί στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ “βάζουν” εκπαιδευτική προϋπηρεσία όταν υπηρετούν σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ; 2. Συντήρηση εργαστηρίων Η/Υ σχολείων. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ τι ωράριο εργασίας έχουν; Στις διακοπές του Πάσχα για παράδειγμα (που πλησιάζει) θα βρίσκονται στη θέση τους ώστε να συντηρήσουν τα εργαστήρια μιας που δεν θα είναι τα εργαστήρια σε χρήση; Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν θα έπρεπε να συντηρούν τα εργαστήρια σε περιόδους που τα σχολεία δεν λειτουργούν; Δεν μιλάω για έκτακτες βλάβες, μιλάω για τακτικές συντηρήσεις. 3. Τεχνική υποστήριξη εργαστηρίων σχολείων. Μέχρι το 2016 οι εκπαιδευτικοί των σχολείων (υπεύθυνοι εργαστηρίων) είχαν 3 ώρες άνεση την εβδομάδα, ώστε να μπορούν να συντηρήσουν τα εργαστήρια. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πόσο και που εργάζονταν μέχρι τότε; Στατιστικά στοιχεία μπορούνε να μας παρουσιάσουν; Πόσες βλάβες έκαναν, πάνω σε τι θέματα-περιπτώσεις, σε πόσα σχολεία εντός του νομού τους πήγανε; Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ μέχρι πριν κάποια χρόνια είχαν επίδομα. Και μπορούσαν να πληρωθούν για την μετακίνηση στα σχολεία. Τώρα πλέον δεν έχουν. Μπορούν να μας αναφέρουν σε πόσα σχολεία έχουν κάνει επιτόπια επίσκεψη πριν και σε πόσα τώρα; Να μην μπερδεύουμε τους Εξωτερικούς συνεργάτες (μέσω προγραμμάτων) για παροχή τεχνικής στήριξης που υπήρχαν στο παρελθόν (όπως αναφέρθηκε και από άλλους). Μιλάμε για τους εκπαιδευτικούς με θητεία στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Διαφάνεια λοιπόν και να βγούνε τα στατιστικά εξυπηρέτησης. 6. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν φτιάξει πολλούς υπολογιστές στα σχολεία και όλα λειτουργούν. Μπορούν να μας πούνε που βρίσκουν πόρους (λεφτά για ανταλλακτικά) για τις επισκευές; Καταλαβαίνω ότι τεχνική στήριξη είναι και η επίλυση του προβλήματος στο Excel (δεν του βγαίνει η συνάρτηση) ή στο Word του Δ/ντη ενός σχολείου, αλλά καλά θα κάνει και ο Δ/ντης (που μπορεί να έχει πάρει και πιστοποίηση Β’ επιπέδου) να μάθει να κάνει κάποια πράγματα μόνος του. 7. Σεμινάρια - επιμορφώσεις. Πολύ καλά κάνουν και τα κάνουν ΔΩΡΕΑΝ! Μήπως όμως τελικά λείπει μια σοβαρή δομή ΔΩΡΕΑΝ και εξ-αποστάσεως επιμόρφωσης - τηλεκπαίδευσης από την εκπαίδευση (υπουργείο) και όχι η τεχνική στήριξη; Τουλάχιστον από αυτά που διαβάζω οι περισσότεροι αναφέρουν τις επιμορφώσεις ως το πλέον σημαντικό λόγο ύπαρξης και έπεται η συντήρηση και η βλάβη; 8. Δ/νσεις εκπαίδευσης και τεχνική υποστήριξη από τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Επιτέλους αυτό θα πρέπει να σταματήσει. Βγήκαν τα οργανογράμματα, θα πρέπει να στελεχωθούν οι υπηρεσίες με προσωπικό (μέσω της κινητικότητας) ώστε να μην χάνουν τον χρόνο τους οι εκπαιδευτικοί παρέχοντας έργο άλλο από αυτό για το οποίο πληρώνονται.