Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 26 Μαρτίου 2018, 09:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η υποχρεωτική γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου είναι ένα γενικό μέτρο-σκούπα που υπηρετεί και αυτό την ανανέωση του στελεχιακού δυναμικού το οποίο δεν μπαίνει στην ζυγαριά όπως θα έπρεπε. Το κίνητρο φαίνεται να είναι κομματικό. Εδώ το ΙΚΥ για χορήγηση υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές δεν απαιτούσε πτυχίο αλλά έκανε δικές του εξετάσεις ξένης γλώσσας. Είναι και ταξικό κριτήριο για τους παλιότερους που δεν διέθεταν εξωσχολικής εκπαίδευσης στις ξένες γλώσσες.