Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησηςΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Ζεργιώτης | 26 Μαρτίου 2018, 09:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι κρίσεις των ΣΣ να γίνονται στο Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής και όχι σε Περιφερειακό Επίπεδο, γιατί αυτό εκτός από παράνομο συνιστά και υποβάθμιση του θεσμού, αφού αυτός περιλαμβάνει πρόσωπα ιδιαίτερα αυξημένων προσόντων και η παιδαγωγική λειτουργία στην εκπαίδευση πρέπει να προηγείται της διοικητικής!!! Να μην αλλάξει το όνομα και να μη μειωθεί ο αριθμός των ΣΣ, αντίθετα να αυξηθεί όπου υπάρχει εμφανής δυσαναλογία προσώπων με δομές και σχολεία. Να μην υπάρξει καμιά διαδικασία κρίσης α) χωρίς ταυτόχρονη ιεράρχηση των κρίσεων από τον Περιφερειακό μέχρι τον υποδιευθυντή της Σχολικής Μονάδας, διαδοχικά Να υπάρξει πλήρης και χωρίς περιορισμούς μοριοδότηση όλων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων, σύμφωνα και με πάγιο αίτημα του κλάδου. Να καταργηθούν όλες οι συγκεντρωτικές δομές καθοδήγησης και υποστήριξης του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου ΠΕΚΕΣ κλπ. που προβλέπονται. Ναι στις αποκεντρωμένες δομές με ξεκάθαρο και θεσμοθετημένο πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ τους.